צרו קשר

כל מה שרציתם לדעת על

כל מה שאתם צריכים לדעת על הכלי לפרסום וידיאו בפייסבוק

הכלי לפרסום וידיאו בפייסבוק מאפשר מגוון פעולות טכניות שחשוב להכיר ולעשות בהם שימוש כדי למקסם את תוכן הוידיאו שאתם מעלים בדפים העסקיים שלכם.

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

אם אתם משווקים ברשת חברתית וספציפית פייסבוק אתם בוודאי מבינים שעליכם לייצר תוכן בצורה שוטפת הרלוונטי ונותן ערך לקהל המטרה שלכם. היום הרבה יותר קשה מבעבר להשיג אינטראקציה, בוודאי אורגנית וזה בחלקו גם קשור לשלב שבו פייסבוק נמצאת בחייה . מעבר לכך, “בהיררכית התוכן” וידיאו כיום מקבל תעדוף ובאופן טבעי הרבה יותר בולט (ברוב המקרים) ומושך את העין מתמונה סטטית או בוודאי מטקסט בלבד. לכן, עליכם לייצר וידיאו בצורה שוטפת כתוכן לעוקבים שלכם, אך לאחר שיצרתם וידיאו נותר להעלות אותו בדף העסקי שבניהולכם ומה עכשיו? בוודאי כבר נתקלתם באפשרויות המרובות בכלי הפרסום שפייסבוק מעניקה ולא ידעתם מה כל כפתור אומר או עושה. זה הזמן ללמוד ולהכיר את הכלי לפרסום וידיאו בפייסבוק, את יכולתיו והאופציות השונות שהוא נותן.

כלי פרסום וידיאו בפייסבוק

האופציה של “פרסום עכשיו” : Publish די ברורה, בלי להתחכם ובלי לחכות, להעלות עכשיו את הסרטון שלכם לאויר. שימו לב! יש מתחת לכפתור “פרסום עכשיו” צ’ק בוקס אפשרי לסימון. מה הוא עושה? אתם נהנים ומקבלים COUNTER שמיידע את העוקבים שהולך להעלות וידיאו חדש בעמוד – הקאונטר הוא כ 20 שניות וניתן לערוך אותו ולקבוע פרימיירה של הסרטון במועד מאוחר יותר ואז בעצם זה דומה לאופציה הבאה שהיא פרמייר.

כלי פרסום הוידיאו בפייסבוק

פרמייר או פרמיירה: Premiere אני בעצם אומר למערכת שהולך להעלות סרטון חדש עוד X זמן – על הסרטון להיות לפחות 30 שניות, וכאן אני גם נהנה מאפשרות להעלות תמונה מקדימה כלשהי שבזמן הוידיאו עצמו היא תעלם ואז יתחיל הסרטון עצמו. אופציה זו גם מאפשרת בלחיצת כפתור “להירשם” לסרטון ולקבל נוטיפקציה שהוא עולה.

 
גם האופציה הזו של פרמייר וגם הקודמת (זו שמסמנים בצ’ק בוקס באופציה “העלה עכשיו”) מאפשרות עוד פיצ’ר מדליק שברגע שהסרטון עולה, בזמן השידור הראשון שלו (נגיד אורכו של הסרטון 4 דקות) אז ב 4 דקות הללו שהסרטון רץ בפעם הראשונה, יש חיווי שנראה כמו שידור לייב וזה גם מאפשר צ’ט על גבי הסרטון עם גולשים נוספים שצופים בו בזמן אמת. תחושה כמו של סרטון בלייב אך הוא לא לייב.
 
כלי פרסום הוידיאו בפייסבוק

תזמון: Scheduale אני מתזמן עליה של וידיאו בזמן מסוים ספציפי
תזמון אחורה: Backdate להעלות סרטון “ולזרוק” אותו אחורה בציר הזמן, רלוונטי לדוגמה במידה והסרטון הוא היסטורי עבור העסק ויש סיבה להראות מבחינה מיתוגית שיש לעסק עבר עשיר ורב שנים.
לשמור כטיוטה: Draft ללא תזמון אלא ששאר מנהלי העמוד יוכלו לראות ולאשר ולהחליט האם להעלות.
תפוצה: Custome distribution האם תרצו שהסרטון יופץ גם בניוזפיד או שרק בטיימליין של הדף או אולי להפסיק להפיצו בתאריך מסוים. האם תרצו לאפשר הטמעתו באתרים Embedding , או תרצו להגבילו ושיהיה סרטון סודי. Secret video (סרטון סודי בעצם לא נצפה לא בטיימליין ולא בניוזפיד אלא רק ניתן להטמיעו כ EMBED או למי שיש לינק ישיר אליו)

כלי פרסום הוידיאו בפייסבוק

והאופציות הנוספות – האם לפתוח סרטון זה לדפים נוספים בניהולכם  CROSSPOSTING ואז בעצם אפשר להעלות אותו שוב כפוסט מתוך הדף המשותף , לממן אותו בנפרד ולקבל עליו נתונים בנפרד. אתם יכולים גם לשתף וליהנות מאופציה זו גם בדפים שלא בניהולכם אך במקרה הזה עליכם לאפשר אופציה זו בצורה דו כיוונית (זאת אומרת אם תאפשרו רק מדף X להעביר סרטונים לדף Y ודף Y לא אפשר פעולה זו ממנו לדף X אז לא ניתן)

כלי פרסום הוידיאו בפייסבוק

והאופציה האחרונה Moderation : האם תרצו לאפשר שיהיו תגובות, שיתופים ו reaction על הסרטון? אנו ממליצים שכן, אך אם תרצו, תוכלו למנוע זאת.

כלי פרסום וידיאו בפייסבוק

משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע!
אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם,
אנו נבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם ונגבש שיווק למידותיכם.

צרו קשר או התקשרו 1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

אז מה דעתך ?

Call Now Button