קידום ברשת חברתית אוגד בתוכו לא מעט פעולות: עיצוב, מענה לתגובות גולשים, הפקת תכנים, אנליטיקס ומדידה, רכישת מדיה ועוד… אבל לא מעט בעלי עסקים ומקדמים שכחו את הבסיס, את מהות כל רשת חברתית , הדבר שיתרום להם לא מעט תנועה איכותית וויראליות, התשובה? "מינגלינג" דיגיטלי או במילים אחרות להיות סושיאלי!
זה אולי נשמע פשוט אבל מניסיוני לא מקדישים לכך זמן נאות וחבל.
צפו בטיפ הקצר שיעשה לכם המון סדר בראש
[su_youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=6nnWgZ-h3TE" width="480"]
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)