משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing איך דווקא מתן אפשרויות בחירה יכול להזיק למכירה, בעל עסק קטן? תכיר את פרדוקס הבחירה
עסק קטן -פרדוקס הבחירה

איך דווקא מתן אפשרויות בחירה יכול להזיק למכירה, בעל עסק קטן? תכיר את פרדוקס הבחירה

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

פרדוקס הבחירה, אחד המוקשים שכל בעל עסק קטן נוטה "לדרוך" עליו ומונע ממנו גדילה ברווחיות

המחשבה שאתן ללקוח הרבה אפשרויות כי זה בעצם לטובתו, מוביל לפעולה ההפוכה, ובעל העסק הקטן חווה היקפי מכירה ואחוזי המרה נמוכים. מדוע זה קורה? בפוסט הזה ננסה לפשט עבורכם את התופעה המוכרת ונציע פתרונות אפשריים

הכירו את איציק, בעל חנות לתכשיטים אשר עובד כ 20 שנה בפתח תקווה, עם חנות מוכרת ברחוב הראשי ולקוחות קבועים, לאחרונה איציק חווה ירידה במכירות, מגמה שהחלה כבר לפני מספר שנים אך לאחרונה קבלה התחזקות משמעותית ולכן איציק החליט להרחיב פעילות גם למרחב הדיגיטלי, לבנות חנות מקוונת למכירת התכשיטים ולהיעזר ברשתות החברתיות על מנת לנתב טראפיק לחנות זו.

איציק, אשר אינו בעל ידע טכנולוגי או שיווקי רב פנה לפלטפורמה חינמית להקמת האתר שלו, בעמוד הבית הוא מציג את כל מוצריו, שרשראות, צמידים, טבעות , עושר גדול מאוד ואפשרויות בחירה מרובות לכל אירוע או מעמד, כ 100 מוצרים שונים ואין מצב שהלקוח לא ימצא את מבוקשו – או לפחות כך הוא חשב – תהליך הבנייה הסתיים וכעת הוא משווק ומביא תנועה בעזרת פייסבוק, אינסטגרם ואפילו קמפיין ממומן בגוגל ADWords, מספר הכניסות לאתר הולך וגדל אך אחוז הנטישה גבוה ויותר מכך , אין מכירות!
נשמע לכם מוכר? זהו סנאריו שכיח שאנו נתקלים בו אצל לא מעט בעלי עסקים קטנים, ואחת מנקודות הכשל שאנו מבחינים בו הוא מתן אפשרויות רבות מדי ללקוח, הגולשים נכנסים לחנות המקוונת ולא יודעים במה להתמקד, מה מתאים או לבחור.

הכירו את חיים, יועץ עסקי אשר החליט לשווק את שירותיו המקצועיים דרך המרחב הדיגיטלי, הוא מציע ללקוחותיו מגוון רחב של שירותים: ליווי מול הבנקים, בניית תוכנית עסקית, מתן הלוואות לעסקים, בניית תמחור מוצרים, ניהול ספקים, ניהול צוות מכירה, הכשרת עובדים, בניית תוכנית שיווקית, תהליכי פשיטת רגל ועוד..
גם הוא, מייצר טראפיק יפה ומרשים דרך פייסבוק, גוגל אך חווה אחוזי המרה נמוכים, מדוע? הרי יש כל כך אפשרויות לעבוד עימו

#פרדוקס_הבחירה הוא בעצם מכשול שהרבה בעלי עסקים נתקלים בו, מצד אחד הם חושבים שנתינת עושר זה יטיב עם הלקוח אך בפועל זה "משתק" את הלקוח ואף מגביר אי שביעות רצון.

נותני שירותים? נסו לרכז בחבילות ללקוח, סביב 3 חבילות שירות אם ניתן
מוכרי מוצרים? בנו היררכיית אתר נכונה, צרו קטגוריות או שלבו מנוע חיפוש חכם שינתב את הלקוח לפי בחירת קרטריונים למוצר רצוי

מוזמנים לצפות גם בסרטון שהכנו בנושא

משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע!
אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם,
אנו נבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם ונגבש שיווק למידותיכם.

צרו קשר או התקשרו 1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

    No feed items found.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world