צרו קשר

טיפים

כל אחד מאיתנו רוצה לקבל ייעוץ ועדיף בחינם, אז ריכזנו עבורכם טיפים קטנים אך עם תמורה גדולה שיעשו לכם סדר מחשבתי בעולם של שיווק דיגיטלי בכלל וקידום ברשתות חברתיות בפרט. בקיצור טיפ נינג’ה אמיתי 🙂

*הטיפים נכתבו בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, כמובן מיועדים לגברים ונשים כאחת.

טיפ #1

להחלטתכם איך לקחת את הטיפ הבא:

יש לא מעט יועצים, לא מעט מומחים יש לא מעט טיפים ולא מעט המלצות.
זכרו לא לקחת את הכל כ”תורה מסיני”, תמיד השאירו מימד של בדיקה על הקהילה שלכם,
כל קהל מטרה הוא ייחודי ומיוחד.

טיפ #2

דבר אליי יפה!

דאגו שהשפה ביישות העסקית שאתם מנהלים, תהיה אחידה ומתאימה לקהל המטרה.
השפה שמתאימה לקידום פאב לא מתאימה לקידום סוכנות ביטוח.

טיפ #3

כל אחד טוב במשהו!

אל תתביישו להיעזר באנשי מקצוע, מיקוד זה דבר חשוב וסביר להניח שאתם טובים אבל לא מעולים בכל התחומים. תנו לאנשי מקצוע לעזור לכם לייצר עסק ושיווק דיגיטלי ברמה גבוה

טיפ #4

מה עם קצת ערכים?

אל תפתחו דף פייסבוק במטרה למכור, פתחו דף פייסבוק במטרה ליצור תוכן מעניין, רלוונטי וכייפי לקהל היעד שלכם. אם אכן כך יהיה התוכן, הפן המכירתי\עסקי יגיע לבדו ללא מאמץ מיותר.

טיפ #5

תהיו גמישים..מחשבתית

עולם הדיגיטל מציע כלים נפלאים, לרוב כל כלי יקנה לכם פתרון עסקי נקודתי, אך שילובם ייצור שיווק רב עוצמה!

טיפ #6

דבקו במטרה!

אם סימנתם מטרה, לאחר תהליך חשיבה ראוי ואיכותי, והרכבתם תוכנית מפורטת להשגתה.
תהיו נחושים להשיגה, בדרך תמיד יהיו את הספקנים, המלגלגים והקנאים. המטרה תהיה לכם כמגדלור והאמת הפנימית שלכם כמצפן.

טיפ #7

סבלנות חברים, סבלנות

פעילות ברשתות חברתיות דורשת זמן, גם אם אתם עושים הכל “לפי הספר” מרכיב הזמן הינו מאוד חשוב בבניית קהילה איכותית.

טיפ #8

זה עולם קטן אחרי הכל

אתם חלק מקהילה, זה שאתם נמצאים ברשת חברתית כזו או אחרת לא אומר שאתם מקדמים תוכן או מקודמים. אתם חלק מקהילה ועליכם להתנהג כך, להגיב, לאהוב, לשתף גם תכנים של יוצרי תוכן אחרים ובכך תפנו זוגות עיניים דיגיטליות גם לפעילות שלכם.

טיפ #9

א-ה-ב-ה

השיווק ברשתות חברתיות הוא קודם כל תשוקה, אם תתייחסו לנוכחות העסקית שלכם בפלטפורמה זו לא כפעולה שיווקית גרידא אלא כמקום לשיתוף, עניין וכיף, תשיגו הרבה יותר היענות ועניין לתכנים שאתם מפיקים.

טיפ #10

לך אל הנמלה, עצל

למרות שפע הטכנולוגיה סביבנו, עדיין אין תחליף ליחס אישי ולתקשורת בין אישית. קלות הגישה לאנשים בכל זמן גורמת לנו לעיתים להיות עצלנים וחבל, תתפלאו להיווכח עד כמה שיחה בארבע עיניים תורמת לעסק שלכם.
אז התנתקו מדי פעם מהמרחב הדיגיטלי, כדי להתחבר לסביבה הפיזית.

טיפ #11

היו אנושיים

הרשתות החברתיות זה המקום שלכם כבעלי עסקים, להציג את הפן האנושי, את “מאחורי הקלעים”. זכרו! אנשים עושים עסקים עם אנשים ולא עם מותגים.

טיפ #12

“גם אני כמו כל היהודים עסוק במספרים..”

מספר לייקים\עוקבים גבוה אינו מטרה!
למספר הלייקים\עוקבים לעמוד שלכם או ליישות הדיגיטלית שלכם אין משמעות במידה ואותם עוקבים אינם איכותיים, קרי, לא תואמים את קהל המטרה המוגדר והרלוונטי לעסק שלכם.

טיפ #13

כדי לבנות בית צריך להתחיל בבסיס

למרות האופציות הטכנולוגיות הרבות להפקת תוכן, הפצת תוכן, ויצירת קשרים עסקיים, עדיין אין תחליף לבניית תוכנית עסקית ראויה. זו בשילוב עם הכלים הנפלאים אשר לרשותנו כיום, יניבו לכם עסק מצליח.

טיפ #14

הכסף מדבר

כיום בעולם של רשתות חברתיות ובמיוחד בפייסבוק, קשה להגיע למטרות עסקיות רצויות ללא תקציב מנוהל נכון המוקדש גם לרכישת מדיה. אין תחליף כמובן, לתוכן נכון ומדויק לקהל המטרה שלכם, אבל קניית המדיה תעזור לכם (בין היתר), לחשוף אותו ליותר גולשים.

טיפ #15

להמשיך וללמוד

עולם השיווק הדיגיטלי בכלל ופייסבוק בפרט מביאים עימם שינויים תכופים, הקפידו לפנות לעצמכם בכל יום לפחות שעה, בה אתם תתעדכנו בשינויים הנוכחיים ובאלו העתידים לבוא.
כך תנהלו שיווק גמיש, אפקטיבי ורלוונטי. תהיו מובילים ולא מובלים.

טיפ #16

הגיבו

מספר לייקים\עוקבים גבוה אינו מטרה!
למספר הלייקים\עוקבים לעמוד שלכם או ליישות הדיגיטלית שלכם אין משמעות במידה ואותם עוקבים אינם איכותיים, קרי, לא תואמים את קהל המטרה המוגדר והרלוונטי לעסק שלכם.

טיפ #12

“גם אני כמו כל היהודים עסוק במספרים..”

אתם רוצים לקבל פידבק מהגולשים, הרי תגובות יתרמו לכם למדדי החשיפה ויקדמו אתכם ברשתות החברתיות. כמובן כולנו רוצים שילטפו אותנו וירשמו דברים חיובים, אך ישנה גם אפשרות שלא תהיו מקובלים על כולם ותגררו גם טענות ותגובות שליליות. הגיבו גם לחיוב וגם לשלילה, צרו קהילה פתוחה אשר מכילה את כל מנעד התגובות האפשרי. כך תיצרו סביבה אשר הנוכחים בה ירצו לקחת חלק ולהשמיע את דעתם ואתם תהנו מרמות חשיפה גבוהות.