**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**  הפוסט הזה סופר חשוב לכם, האמת כל פוסט שאנחנו מעלים הוא חשוב, נפלא ושווה מסגור אצלכם במשרד 🙂 אבל זה ספציפי בעל חשיבות יתרה. מדוע? א. אם כבר יש לכם הטמעות של קודים ישנים באתרכם, שימו לב כבר באיזור הרבעון הראשון של 2016

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** Periscope הינה רשת החברתית המאפשרת לכם לשדר בשידור חי וישיר. העוקבים שלכם יקבלו עדכון שאתם באויר אבל גם מי שאיננו עוקב יכול להיכנס ולצפות בשידור, להגיב ולצ’וטט בזמן אמת ולייצר אינטראקציה ייחודית. טוויטר רכשה את הטכנולוגיה הזו ובכך מאפשרת שכבה נוספת לפעילות, זאת

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** אז כבר החלטת לעשות את הצעד ולשווק באמצעים דיגיטליים ואפילו הקמת אתר אינטרנט ואתה מנהל דף פייסבוק עשיר ומעניין ואפילו לא מתעלם מהפן הזה בניהול רשת חברתית  , כל הפעולות הללו מייצרות לך טראפיק אל האתר, אך התוצאה הסופית לא מגיעה, האתר שלך

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** לכולם תוכניות ורעיונות ולכולם גם גישה זהה למאגרי מידע, אז מדוע יש הבדל כה גדול באיכויות? אחת הסיבות היא היכולת ההוצאה לפועל! לא כל בעלי העסקים או המשווקים ניחנים ביכולת הוצאה לפועל טובה, כזו אשר תביא לכדי יישום את הרעיונות לפעילות שיווקיות. ביצוע

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** האשטאגים ואסטרטגיית האשטאגים האשטאג הן כרטיסיות תוכן, הקושרים את התוכן שהעליתם ומובילים אותו ברחבי הרשת לכרטיסייה נוספת העוסקת באותו נושא/האשטג שרשמתם. אם אתם הולכים לאירוע/כנס – שווה לבדוק האם יש האשטג רשמי וכמובן את התמונות שתצלמו משם, העלו ושלבו את ההאשטאג הרלוונטי כדי להיות אקטואליים ולהצטרף

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים.  הפרסום הממומן בפייסבוק מזמן הפכה להיות הזרוע השלטת ונותנת את הטון. הזרוע האורגנית עדיין רלוונטית והכרחית לניהול נכון אך מקבלת יותר ויותר את התפקיד המשני. אפשרויות הפילוח במערכת הממומנת הינן אדירות ורק הולכות ומשתפרות, אך עדיין אנו מוצאים את עצמנו גולשים בפייסבוק ופתאום נתקלים במודעה

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים.  אז נקודת היסוד ממנה אנו יוצאים שהשימוש שלכם ברשתות החברתיות הינו שימוש עסקי, כזה האמור לייצר לכם גדילה ברווחיות בתצורה כזו או אחרת ולפי תוכנית עבודה סדורה ומכוונת מטרה, במילים אחרות יש לכם אסטרטגיה ברורה ואם לא כדאי שתקראו גם את הפוסט הבא

Read more…

ממש אוטוטו זה כבר כאן, כפתור ה DisLike. מארק צוקרברג חשף זאת בסרטון אחרון אשר הועלה לרשת בו הוא משיב לשאלות שונות ( Questions and Answers) וזרק את “הפצצה” הזו לחלל האויר Townhall Q&A: September 15, 2015Here’s the video from today’s Townhall Q&A at Facebook. People from around the world asked questions about education, science,

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים. כל בעל עסק עצמאי מודע שאין “חיה” כזו צמיחה מתמדת, לכל עסק ישנה עקומה אשר לה עליות ומורדות וגם לעיתים יישורת. אתם לרוב פועלים במרחב בו אתם תלויים בלקוחות אחרים לשם הכנסה ותקופות כגון חופש גדול, חגי תשרי ועוד..מהווים תקופת המתנה מסוימת שהלקוחות

Read more…

פייסבוק הינה ענקית טכנולוגיה, היא כבר ממזמן לא רק רשת חברתית מוצלחת. כל רבעון שוברת את התחזיות ומציגה רווחים נאים ביותר, מה שמאפשר לה לחלום, לגדול ולהציע שיפורים מעולים בתוך המערכת אבל גם פנטזיות מרחיקות לכת, אנו רוצים להציג לכם בצורה מסודרת כמה מהם. התמקדנו בפוסט זה בפונקציות אשר כבר קיימות אצל קבוצת משתמשים מצומצמת או

Read more…