פייסבוק משתנה תכופות ומייצרת הזדמנויות לבעלי עסקים, משווקים ויזמים לחשוף תכנים ולהפיצם בדרכים מגוונות. בפוסט האחרון שלנו עדכנו אתכם איך פייסבוק יוצאת “ראש בראש” נגד גוגל ומנוע החיפוש שלה, הפעם פייסבוק מרימה ראש אל מול מוצר גוגל נוסף, יוטיוב.  עד כה בעל עסק אשר היה רוצה להעלות סרטוני וידיאו בפלטפורמה חברתית ראויה היה עושה זאת

Read more…

מארק צוקרברג הצהיר לא פעם ולא פעמיים שאחד מעמודי התווך בפלטפורמת הפייסבוק הינו מנוע החיפוש, המטרה הסופית: לייצר מנוע חיפוש חכם, מפולח עם יכולות הצלבה עצומות אשר מתבססות על כמויות המידע שכולנו משתפים במערכת ועל הדרך לשבור את ההגמוניה של גוגל על העולם הזה. חיפוש אשר לא מתבסס רק על אלגוריתם “יבש” אלא גם על

Read more…

*הפוסט נכתב בלשון זכר רק מטעמי נוחות ומיועד כמובן לנשים וגברים כאחד. שנה חדשה חובנת בתוכה הזדמנויות חדשות, מעין דף חלק לשיפור הפעילות העסקית, לא מעט בעלי עסקים מוותרים על הזדמנות פז זו ופשוט…ממשיכים “עסקים כרגיל” אבל העסקים לא כרגיל! מתחרים כל הזמן קמים, טכנולוגיות חדשות מפותחות, מחירי ספקים משתנים ועוד המון פרמטרים דינמיים אשר

Read more…

פעילות שיווקית ברשתות חברתיות, בין אם אתם בעלי עסקים שעושים זאת לבד או נעזרים באנשי מקצוע, דורשת לא מעט סיזיפיות, תדירות ונוהל עבודה קפדני עם המון משמעת עצמית. אז ללא הקדמה נוספת, ממה מורכב סדר היום המומלץ לניהול רשת חברתית? *אנחנו מדלגים בהסברנו על שלב האסטרטגיה מפאת מיקוד הפוסט, אך מזכירים את חשיבותו הרבה, עליכם

Read more…

לא מעט שומעים “פייסבוק פגעה בחשיפה של דפים עסקיים” “היא עושה זאת בצורה מכוונת כדי להכניס יותר כסף” ועוד אמירות כאלו ואחרות. אז נכון, פייסבוק מעל הכל הינה עסק וצריכה להרוויח, עם זאת התמונה לא עגומה כפי שמנסים לייצר אותה ואנו נסביר. פייסבוק בסופו של יום הינה ענקית של מידע ותקשורת וחייבת לאזן בין בעלי

Read more…

כולנו מחפשים דרכים לייעל את הזמן שלנו, הרשתות החברתיות ובפרט פייסבוק נוטות לשאוב משאב זה ולכן כל טיפ לחסכון בזמן הוא בעל ערך. אבל לא כל טיפ הוא חשוב וטיפ לא חשוב גם יכול לשאוב זמן 🙁  אז הכנו לכם שני מדריכים קצרים וחשובים והכי חשוב שבאמת יעזרו למאמצי השיווק שלכם: 1#  הגדלת חשיפה איכותית

Read more…

אז נתחיל ונאמר שכמובן הפוסט הבא לא נועד לפגוע באף מגזר מבין תושבי ישראל, כחברה אנו מאמינים בשיווק נקודתי ולראיה אף יש לנו מחלקה ערבית שהקמנו לא מזמן אשר מתמחה בפרסום דיגיטל איכותי במגזר הערבי. המטרה הסופית שצריכה להיות לנגד עיניכם, הישארו ממוקדים בקהל המטרה שלכם ותפלחו את הקמפיינים בהתאם לקהל המטרה ואפיונו. עם זאת

Read more…

לא נכנס כרגע לדיון האם אתם מאמינים בתיאורית המפץ הגדול או בבורא עולם אך, כך או כך, בוודאי שמעתם על תאוריה זו, בקצרה ( לפי ויקיפדיה): “על פי תאוריה זו, תחילתו של היקום בנקודה בודדת, הקרויה “סינגולריות כבידתית” עקב תנודות קוונטיות. המפץ הגדול מתאר את האירוע שהתרחש בנקודה זו ובמהלכו נוצר היקום, ממד הזמן, ממדי המרחב, והגדלים הפיזיקליים הידועים לנו כיום.

Read more…

 אזהרה! הפוסט הבא מיועד למפרסמים ומשווקים מעט יותר מנוסים בפלטפורמת פייסבוק, במידה ואתם לא כאלה, ייתכן והפסקאות הבאות ישמעו מעט “סינית”. אנו ממליצים לקרוא כחומר מקדים את הפוסט הזה וגם לא יכול להזיק להציץ בזה. פייסבוק עם כל הביקורות שיש עליה דבר אחד היא עושה מעולה מעל כל השאר, (חוץ מלספק רשת חברתית) לייצר כסף,

Read more…

הערה: הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. מי שעוקב אחרי הפוסטים שלנו, יודע שאנחנו נכונים לעבוד, להתאמץ ולחקור עבורכם בכדי שתקבלו ידע מקצועי דיגיטלי “אכיל” ונוח לעיכול. עדכנו אתכם על פינטרסט ועל גוגל+ על איך כותבים את הפוסט המושלם או כללי יסוד בעיצוב גרפי דיגיטלי, על פרסום ממומן ועל פרטיות בפייסבוק ועוד.. הפעם אנחנו ריכזנו עבורכם שאלות שכיחות (עבור העוסקים בפייסבוק ככלי עסקי) ותשובות עבורן כולל הפנייה

Read more…