למרות אהבתנו הרבה לפלטפורמת פייסבוק, האידיאל מבחינתכם כבעלי עסקים ומבחינתנו כמשווקים, הינו להחזיק בכמה שיותר “נכסים דיגיטליים”. מה כוונתנו ב”נכסים דיגיטליים”? דף פייסבוק זהו נכס, אתר אינטרנט, ערוץ ביוטיוב, מערכת דיוור ועוד… כמובן אין לכם טעם להחזיק בנכס במידה והוא לא פעיל, לא מנוהל ולא מתוחזק. נכס שכזה יכול גם לייצר לכם שיווק שלילי ולהעיד

Read more…

כמשווקים בפייסבוק עלינו להפיק תכנים, אך איך נדע האם הנ”ל רלוונטיים ומעניינים את הקהילה שלי? הרי הנעה לפעולה הינה צורך אקוטי לגדילה ברשת החברתית ושיפור תפוצה. אז נכון, יש מערכת תובנות (INSIGHTS) נפלאה אשר מספקת לנו שלל נתונים על העמוד ותכניו ואנחנו ממליצים לפחות פעם בחודש לנבור במערכת הזו כדי לסגל נהלי עבודה נכונים. אבל..בכתבה

Read more…

פייסבוק פרסה בהדרגה (כפי שעושה תמיד) את הממשק החדש של הדפים העסקיים, במידה ולא הגיע אליכם, אל דאגה – פייסבוק הצהירה שהנ”ל יתעדכן אוטומטית אצל כולם עד ה 13.6.14 אז מה בעצם השתנה? והאם זה טוב לנו? כמובן יש הרבה ניואנסים קטנים שעברו עדכון, אנו בחרנו להציג לכם סיכום ברור ונוח לעיכול של התכונות המרכזיות:

Read more…

תודעה צרכנית הינה קריטית לתהליך המכירה שלכם. מעבר לפן המיתוגי של דף פייסבוק נראה טוב ומנוהל כהלכה ישנו פן נוסף חשוב לא פחות ואפילו בחלק מהסקטורים העסקיים החשוב ביותר, שלצערנו חומק מעיניהם של הרבה בעלי עסקים, שירות לקוחות. פייסבוק הפכה לזירת שיחה ראשונה במעלה בבואנו לשאול שאלות על מוצרים, שירותים אבל גם להתלונן ולהשמיע דעתנו

Read more…

הפלטפורמה החברתית דורשת מאיתנו עבודה סיזיפית, לחלוטין מדובר ב”ריצת מרתון” ולא ב”ספרינט”. עלינו לעבוד קשה, לנסות ולשנות, להתאים ולבדוק כדי לייצר מנוע תוכן מעניין, מניע לפעולה ובסופו של דבר גם רווחי ומניב. עולם התוכן הינו הבסיס, אבל כמה מומלץ? חברת ShortStack ערכה סקר על פני 6 שבועות ובו ניסתה מינוני תוכן שונים, אלו התוצאות: Week

Read more…

העבודה ברשתות החברתיות הינה עקבית ותדירה, במיוחד בפלטפורמת הפייסבוק בה אנו צריכים להפיק תכנים על בסיס יומי. דמיינו סיטואציה שכבר העליתם פוסט לאויר שהתחיל לקבל חשיפה ואפילו תגובתיות אך אבוי, מתגלה בו טעות בטקסט, שגיאת כתיב מרגיזה או טעות תחבירית מטמטמת, האם צריכים למחוק את הפוסט? לא! ניתן לערוך אותו “תוך כדי תנועה”. אבל..כאשר אנו

Read more…

החשיפה האורגנית בפייסבוק (זו אשר לא מיוצרת על ידי קניית פרסום) הולכת ופוחתת. אז איך כן אפשר לייצר כזו ובדגש על איכותית? ישנן מספר דרכים אבל הבסיסית היא לבצע קישור בין הפרופיל האישי שלכם לדף העסקי שלכם. (בהנחה שהדף העסקי מטופל, מתוחזק וראוי לקבלת קהל). בצורה זו כאשר תגיבו לגולשים, תשתתפו בדיונים בקבוצות ועוד..האינטראקציה בין

Read more…

ניקיון פסח צריך לכלול גם ניקיון דיגיטלי. זה אחלה זמן למחוק תיקיות ישנות במחשב, להעביר קבצים ממאגרי מידע נשכחים אבל גם לעשות ניקיון בפלטפורמה החברתית שלכם. זוכרים שביצעתן חיפוש אחר האהוב שנטש? או אחר פרופיל הבחורה שפגשתם בבר? (או כל אסוציאציה מביכה אחרת שעולה לכם בראש). לא זוכרים? טוב, פייסבוק זוכרת הכל! לכבוד פסח, כדאי

Read more…

פלטפורמת פייסבוק מורכבת משתי זרועות: אורגנית וממומנת. תחת המנעד האורגני ישנן פעולות כגון: הפקת פוסטים, מענה לתגובות גולשים, שיתוף, תיוג, מעקב אחר נתונים ועוד.. תחת המנעד הממומן ישנן פעולות אשר “יושבות” תחת שתי מערכות פייסבוק. מערכת הבסיס Facebook Ads ומערכת מתקדמת Power Editor. כיום לא ניתן לייצר פעולה עסקית אפקטיבית ומכאן רווחית ללא שילוב! קרי,

Read more…

טוב לא באמת 30 שניות, אלא אם כן יש לכם קריאה ממש מהירה אנחנו יכולים לדבר היסטוריה עתיקה עוד מימי המצאת הפפירוס או השימוש הראשון במכונת הדפוס התעשייתית. אבל אנחנו נתמקד בתהליכים אשר קרו בתחילת המאה ה20 ועד היום. אמצעי התקשורת המסורתיים אשר כללו: עיתונות, שלטי חוצות, רדיו ולאחר מכן טלוויזיה היוו את “מדורת השבט”,

Read more…