משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing איך לייצר את פוסט הפייסבוק המושלם

איך לייצר את פוסט הפייסבוק המושלם

איך אני ממקסם את השהות שלי בפלטפורמה החברתית הגדולה בעולם? הרי מנהלי דפים עסקיים ובעלי העסק מעוניינים להפיק את הפוסט המושלם, כזה שיניב את מירב ה Engagement מצד הגולשים.

1

אז לאחר מחקר, אשר נשען על בדיקה של  1.5 מיליון פוסטים , "צפו" המגמות השולטות לשם יצירת פוסט מנצח.

מספר תווים 

יש משמעות לאורך הטקסט המועלה, עד כה הכלל הכי "ידוע" בנושא זה אמר: פוסטים בעלי טקסטים קצרים יותר מקבלים יותר "מעורבות" גולשים.
אך הנתונים מראים אחרת, פוסטים בעלי 80-89 מילים קבלו ככפול מעורבות גולשים לעומת פוסטים אשר בעלי 70-79 מילים.
(6.19%) לעומת (3.42%). ניתן אולי לייחס זאת לעובדה שטקסטים ארוכים מתווסף להם כפתור ה SEE MORE אשר פותח את שארית הטקסט לקריאה, עצם ההקלקה מעלה את מדד המעורבות בפוסט ולכן אנו עדים לשוני באחוזים. 
עצתי לכם היא לא כעת לנסות "בכפייה" להאריך את הטקסטים המועלים בפוסט כי תוכלו לקבל את האפקט השלילי של טקסטים נמרחים וטרחניים אבל ישנם עסקים אשר להם המילה הכתובה רלוונטית וחשובה ולכן אל תחששו לייצר מדי פעם גם פוסטים אשר מספקים העמקה והארכה. 

תוכן ויזואלי

פוסטים אשר משלבים טקסט עם תמונה או וידיאו מקבלים הרבה יותר מעורבות, כמה? 2.35 אינטראקציות לפוסט לעומת 1.71 בפוסט אשר מועלה עם טקסט בלבד.

שעות העלאה

מה לעשות שהגולשים וגם אנחנו נאלצים גם לעבוד במהלך היום, ולא רק לשוטט באינטרנט, ולכן ישנן שעות בהם הגולשים שלנו פשוט פחות זמינים ברשת החברתית. כל עסק יש לו קהל מטרה מאופיין וייחודי כזה שיש לו תחומי עניין, אהבות וגם סדר יום ושעות בהן הוא יותר עירני ברשת החברתית. כבעלי עסקים/מנהלי דפים אנו צריכים להכיר בזאת ולכוון את העלאת הפוסטים לשעות הללו כדי למקסם חשיפה.
המחקר גילה שבממוצע השעות הכי חזקות להעלאה אלו שעות אחה"צ/ערב, החל מ 17:00 ועד 01:00 לפנות בוקר, בשעות הללו תשיגו עליה של 11% באינטראקציית גולשים ביחס לפוסטים שלכם.

סופי שבוע

בהמשך למדד הקודם, הלוגיקה דומה, מתי שהגולשים מקבלים מסרים מכם בזמן שהם יותר נינוחים, רגועים ולא עסוקים במיליון דברים אחרים, המסר שלכם ישמע יותר ויניע אותם יותר לפעולה. פוסטים אשר מועלים בימי ראשון (לקהל בחו"ל) ובימי שבת (בשוק הישראלי) יקבלו גידול של 25% באינטראקצית גולשים.

האשטג

יצירת תוספת של #האשטג כלשהו כחלק מטקסט הפוסט, יוצרת לכם עוד איזור הקלקה, המשמעות, אתם מגדילים את הסיכוי שהפוסט שלכם יקבל הקלקה ומכאן מדד ה"מעורבות" ביחס אליו יגדל.

שאלות

מדובר בניהול קהילה, ובסופו של דבר עליכם לערב אותה בפוסטים שלכם, והדרך הטובה ביותר היא לנסות לשאול את הגולשים שלכם לדעתם.
שאילת שאלה יוצרת קריאה לפעולה מצד הגולשים, דבר אשר מגדיל ב 23% את מדד המעורבות ביחס לפוסטים שלכם.
זה לא אומר שמעכשיו כל פוסט שאתם מעלים צריך לייצר דיון ולשאול שאלות, אבל משתנה זה צריך להיות חלק אינהרנטי מטקטיקת התוכן שלכם, ניסיון לייצר דיונים שוטפים בדף העסקי.

פוסט זה הינו מתבסס על מאמר אשר פורסם באתר SocialMouths

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world