משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים

אני רוצה החזר השקעה ועכשיו!

כל בעל עסק המוציא את כספו רוצה לראות תשואה, עדיף כמה שיותר וכמה שיותר מהר.
אבל שיווק בכללותו ושיווק בסושיאל בפרט הינו כהשקעה לכל דבר, השקעה שבטיפול נכון יחזירו לכם את התשואה ואפילו בריבית דה ריבית, אבל עליכם להגיע בהלך הרוח הנכון.
קודם כל הפעילות צריכה לספק תודעה מקצועית ברשת, היום רוב הצרכנים נמצאים ברשתות החברתיות. מבלים, משוחחים, רוכשים, משתפים, אם זה בגלישה מהמחשב או דרך הסמארטפון וההיכרות הראשונית עם המוצר\שירות\עסק מתרחשת בסביבה זו, במידה ועסקכם בעל חזות מקצועית זה מאוד משפיע על החלטת הקנייה הסופית. (וכמובן ההיפך הוא גם נכון).
ככל שהתודעה הצרכנית מתפתחת, מדדים נוספים לבחינה באים לידי ביטוי כגון: איזה שירות לקוחות העסק מציג בנכס הדיגיטלי? האם יש תוכן ייחודי ובעל ערך מוסף שאני כגולש יכול לקבל ושווה לי לעשות LIKE? ועוד..
בתקופה הראשונה של בניית נכס דיגיטלי ברשת חברתית, עליכם להתמקד בשתי מטרות עיקריות:
א. גדילה במספר הלייקים\עוקבים איכותיים לנכס.
ב. גדילה באינטראקציה וחשיפה לפוסטים האורגניים שאתם מעלים.
כמובן יש הבדלי חשיפה בין דף שיש לו 5000 עוקבים לבין דף שיש לו 100 עוקבים ולהשיג כמות משמעותית איכותית של אוהדים זה לא דבר שקורה בין ליל ולכן יש צורך בסבלנות וזמן – מילת המפתח פה היא קהילה! התייחסו לפעילות לא כמכירה אלא כרצון אמיתי לבנות קהילה סביב המותג שלכם.
בנו קהילה איכותית, (התואמת לקהל המטרה העסקי שלכם) וגרמו לה קודם כל ליצור מעורבות בדף. (ברמת הלייקים, תגובות, שיתופים), על ידי כך, המותג\המוצר\השירות משורשר ברשת ומגיע למעגלי קישורים נוספים ומכאן עולה הסיכוי ליצירת ערך עסקי.
איך לייצר שיחה? איך לגרום לגולשים להגיב? איך לייצר חזות מקצועית?
פעילות עסקית ראויה כוללת בתוכה רבדים שונים כגון:
כתיבת תכנים, תפוצה, קניית מדיה, עיצוב גרפי, מענה לתגובות גולשים, אפליקציות, התעדכנות יומית בשינוי הממשק, מעקב אחר נתונים, הפקת דוחות. #כאב_ראש

תנו לנו לעזור לכם! תצרו עימנו קשר עוד היום ותהנו מפגישת ייעוץ חינם

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world