משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing זהירות גוגל! פייסבוק ממשיכה לנגוס בעוגה

זהירות גוגל! פייסבוק ממשיכה לנגוס בעוגה

 אזהרה! הפוסט הבא מיועד למפרסמים ומשווקים מעט יותר מנוסים בפלטפורמת פייסבוק, במידה ואתם לא כאלה, ייתכן והפסקאות הבאות ישמעו מעט "סינית". אנו ממליצים לקרוא כחומר מקדים את הפוסט הזה וגם לא יכול להזיק להציץ בזה.

פייסבוק עם כל הביקורות שיש עליה דבר אחד היא עושה מעולה מעל כל השאר, (חוץ מלספק רשת חברתית) לייצר כסף, בשפה המקצועית הדבר נקרא מוניטיזציה.

פייסבוק זיהתה כבר די מזמן את הרגלי הצריכה של המשתמשים אשר נוהרים לשימוש במכשירים ניידים ומוציאה לא מעט משאבים בכדי לספק:

א. ממשק נוח לגלישה

ב. קרקע פוריה למפתחי אפליקציות

ג. זירת פרסום ממוקדת וסופר אטרקטיבית

פייסבוק כבר הודיעה שהיא מתכוונת לייצר רשת פרסומית אינטרנטית אשר תקרא Audience Network, בדומה לגוגל  AdMob ולטוויטר עם MoPub  אשר תאפשר הצגת באנרים באפליקציות שונות.

אז מה הרעש הגדול? אם עד כה הדרך להצגת פרסום ממוקד הייתה באמצעות שתילת COOKIES במחשב הגולש ואז התאמת פרסום בהתבסס על מעקב הגלישה אחריו (לשיטה זו יש לא מעט מגרעות אשר מייצרות אי דיוקם), פייסבוק כעת פונה לטקטיקה אחרת וייחודית לה. הצגת פרסום ממוקד לגולשים אשר משתמשים באפליקציה (ויש לא מעט כאלה) דרך Facebook Connect. בצורה הזו פייסבוק והמפרסמים מרווחים שני דברים עיקריים:

א. מידע עצום על הגולש (המידע נמשך מפרופיל הפייסבוק) ובכך התאמה אולטימטיבית של הפרסום.

ב. אפשרות לספק מידע ואנליטיקס על המשפך השיווקי. זאת אומרת, המפרסם יוכל לראות למשל האם הגולשים צפו במודעות שלו באפליקציית מובייל אך בסוף את הרכישה בצעו באתר אינטרנט וכדומה. cross-channel attributions

[su_youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=Q_CmbnS4SKc" width="480"]

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן 

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world