משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing כבר לא סופרים אחוזים, על ההגבלה שפייסבוק שינתה

כבר לא סופרים אחוזים, על ההגבלה שפייסבוק שינתה

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

מי אשר משווק בפייסבוק מכיר את המגבלה המעצבנת, המעיקה והמיותרת שחסמה כל מי שניסה להעלות מודעה שעל גבי התמונה המעוצבת יש יותר מ 20% טקסט. המגבלה בבסיסה הציגה היגיון פרסומי, היא ניסתה לדחוף את המפרסמים להוריד מלל מהתמונה ולייצר בסופו של דבר מודעות מושכות יותר, וויזואליות יותר,  אשר יובילו להקלקות מרובות יותר ולא יהיו עמוסות לעייפה במלל שיווקי.

אך הביצוע היה קלוקל, לא היה וודאות ואחידות, היו מקרים שמודעה אשר בעלת יותר מ 20% טקסט על התמונה אושרה, יום לאחר מכן נדחתה או להיפך, גם אם נעזרת בכלי אשר הציעה פייסבוק, אותו GRID מפורסם המאפשר להעלות את התמונה המעוצבת ולקבל אמת מידה האם חרגת מהמגבלה, היה כלי לא אמין בלשון המעטה.

כבר לא סופרים אחוזים, על ההגבלה שפייסבוק שינתה

פייסבוק במהלך חודש אפריל 2016 שיחררה בהדרגתיות את השינוי המיוחל והחליטה להסיר את המגבלה ולאפשר חופשיות למפרסמים, זאת אומרת, אתם רוצים להעמיס מלל על גבי התמונה המצורפת? על הכיפאק! אבל….קחו בחשבון שכנראה החשיפה של אותה מודעה תהיה מועטה. איך נדע?

בעת עליית מודעה למערכת הפרסום, במידה ותעצבו תמונה מרובה בטקסט, פייסבוק תציג הערה שייתכן שהחשיפה תהיה מועטה עקב ריבוי טקסט, רוצים לבדוק מבעוד מועד את איכות התמונה? לפני שתעלו למערכת הפרסום? לחצו על הלינק הבא 
בגדול, אתם תרצו לראות אייקון V ירוק ליד התמונה שתעלו, המעיד על תקינות התמונה המעוצבת. כל דירוג אחר עלול להוביל לפגיעה בחשיפת המודעה.
פייסבוק מסירה את המגבלה
 
בנוסף, פייסבוק מזהה שישנם מקרים יוצאי דופן, למשל כאשר צילמתם מוצר ועל גבי עטיפת המוצר יש מלל רב. מה עוד יוצאי הדופן שפייסבוק מאפשרת חריג לגביהם? הקליקו כאן
 

רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.

צרו קשר או התקשרו  1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן 

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

 

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world