משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing 10 המכות לפרסום חזק. קידום עסקים בחגים
קידום עסקים קטנים פסח

10 המכות לפרסום חזק. קידום עסקים בחגים

קידום עסקים בחגים

קידום בתקופת החגים וספציפית לקראת חג הפסח דורש הכנה שונה,
הכנו עבורכם 10 מכות דיגיטליות חזקות שתרצו לשלב בקידום העסקים שלכם

אז יש לכם נכסים דיגיטליים לקידום העסק שלכם, ואפילו אתם מנהלים אותם כראוי,
עם הפקת תוכן , מעקב אחר תגובות גולשים, רכש מדיה ועוד..אך חג הפסח הוא איננו "חג רגיל",
היקפי הקניות בו יחסית גבוהים וחשוב שלא תפספסו מומנטום זה.
ברוח החג, הכנו עבורכם 10 "מכות דיגיטליות" שתרצו להנחית על קהל המטרה שלכם,
כמובן ללא תוצאות הלוואי שהמכות ההיסטוריות העניקו אך עם המון תשואה לקידום העסקים שלכם.
חשוב להדגיש, בחג זה עיקר התנועה העסקית מנותבת לעסקים המוכרים מוצרים ופחות למוכרי שירותים
(אלא אם כן מדובר בשירותי נופש, מלונאות, מסעדנות וכדומה..)
ולכן מירב ההמלצות המופיעות כאן נוגעות לאתרי ecommerce
אך גם אם אתה מוכר שירותים כמו יועץ עסקי, עורך דין, בעל מכללה וכדומה..
עדיין שווה לך לקרוא ולהבין האם חסר לך פרט נוסף בקידום.
אז קדימה, שימו שנייה את הנקיונות בצד, ותקדישו 5 דקות קריאה:

 

מתי לאחרונה בדקתם איך נראה העסק שלכם בחיפוש גוגל?

 

בצעו חיפוש פשוט עם שם המותג שלכם ברשת החיפוש, מה אתם מקבלים בדף הראשון? האם אלו תוצאות רצויות וראויות מבחינתכם? כדי מאוד שתדעו מה הרושם הראשוני שאתם עושים על המחפשים ומבקשי השירות / מוצר שלכם! קודם כל ידיעה זה 50% מהעבודה, אם תדעו איך אתם נראים בחיפוש פשוט זה כבר שלב נוסף בהתפתחות העסקית הדיגיטלית שלכם, שנית, השפעה על מנוע החיפוש של גוגל יכול להתבצע על ידי רכש מדיה דרך Google Adwords ואז תוכלו להחליט באילו ביטויי מפתח המודעות שלכם יופיעו, כמובן זו מערכת שצריך לשלם עבורה בשביל לקבל נדל"ן פרסומי וגם צריך לנהל אותה. שנית, קידום אורגני ובשמו המקצועי( SEO ( Search Engine Optimization , קידום אורגני בגוגל הוא מארג רחב מאוד של פעולות שאתם צריכים לעשות בכדי לשפר דירוג במנוע החיפוש או לחלופין לדחוק למטה אזכורים שליליים. הכנו עבורכם בלוג פוסט קצר ומזוקק הנוגע לפעולות שגם אם אתם לא מקדמים מקצועיים, יכולים לעשות באתר שלכם ולשפר דירוגו האורגני.

האם אתם מופיעים במפות Google ובאפליקציית Waza ?

חשוב חשוב חשוב לסדר אלמנטים אלו והם יכולים לסייע רבות בקידום העסקים שלכם. להלן לינקים לאינדוקס העסק שלכם במפות אלה
גוגל לעסקים רישום בוויז 

פייסבוק MarketPlace 

הפיצ'ר של פייסבוק מאפשר ריכוז של מוצרי שונים ברשת ומסייע בהגדלת מכירות או תקשורת מכירתית בפלטפורמה.
כבעלי דף עסקי אתם רוצים לוודא שכפתור ה Shop פתוח לכם בדף והעליתם בו מוצרים,
במידה ויש אפשרות למכור את המוצרים הללו בצורה מקוונת דרך אתר שלכם (כמובן שזו הדרך המומלצת)
הגדירו בהגדרות הShop בפייסבוק שניתן מהמוצר להגיע בהקלקה לדף המוצר בחנות המקוונת.
אין לכם חנות מקוונת? למה אתם מחכים?! בנתיים עד שתסדרו כזו,
יכולים להגדיר שמתעניינים במוצר בShop ישלחו לכם הודעת messenger להמשך פרטים ומכירה.

פתיחת כפתור זה בדף העסקי שלכם ,והעלאת מוצרים, גם יאפשר לכם שיכבה מכירתית נוספת בדף העסקי
אך גם יקדם אתכם ב MarketPlace

פיקסל קוד 

האם הטמעתם פיקסל קוד של פייסבוק באתר שלכם? האם הטמעתם אותו בצורה נכונה?
פיקסל קוד פייסבוק הוא קטע קוד שנותן עולם ומלואו גם מבחינת יכולות שיווקיות כגון:
רימרקטינג אבל גם יכולות מדידה רבות להבין מה הגולשים עשו באתר שלכם לאחר שלחצו על מודעה שלכם בפייסבוק.
להלן תוסף כרום מומלץ שיאפשר לכם לראות האם באתר מוטמע הפיקסל קוד, אילו "אירועים" Event מוזנקים ומתי ועוד מידע חשוב מאוד.

הפניית תקציב רכש מדיה

זה הזמן להכניס את היד לכיס ולהקים כמה קמפיינים ממומנים,
פייסבוק מאפשרת פילוח מדויק וחזק להפליא וזה הזמן להשתמש בכמויות המידע העצומות שיש במערכת לטובת קידום העסקים שלכם.
זכרו לבצע את הקידום בצורה חכמה, על ידי עריכת Split testing ובחינת קריאטיבים שונים,
שימוש בפילוחים שונים להגיע לקהל המטרה אם זה בעזרת "פילוחי הליבה" של המערכת (Intrests Lists)
או על ידי הקמת "קהלים מותאמים אישית"(Custome Audience) . זקוקים לסיוע נקודתי בהקמה וליווי ? תוכלו להקליק כאן.

חופשת הפסח

אתם אומנם בחופש אבל לא העסק שלכם או יותר נכון הקידום הדיגיטלי שלו,
הפלטפורמות החברתיות במיוחד כגון: אינסטגרם, פייסבוק וכדומה..
דורשות תחזוק מתמיד ולכן הכינו מראש פוסטים מעניינים, מעוצבים ומותאמים לקהל המטרה.
תתזמנו עלייה שלהם בצורה אוטומטית מראש. לא יודעים איך לעשות זאת? הקליקו כאן 

מבצעים והנחות

מי לא אוהב שמפנקים אותו? זה הזמן לחשוב על קופונים, שוברים, הנחות ומבצעים ייחודיים לחג הפסח,
השתמשו בכוחן של הרשתות החברתיות בכדי ליצור חוויה, חשבו על פעילות נושאת פרסים,
הפעילו את קהל העוקבים שלכם ותעוררו אותם לתגובה.
זה לא רק יטיב עם החשיפה של הדף אלא גם יאפשר לכם להעניק מבצעים והנחות בדרך יותר יצירתית ולבלוט אל מול המתחרים.

שימוש במאגרי מידע זמינים בעסק

מתי לאחרונה עשיתם סדר פסח ברשומות העסקיות שלכם?
תגלו מידע בעל ערך רב אם תסדרו את רשימות המיילים של הלקוחות שלכם,
את מספרי הניידים שלהם ועוד פרטים שיש לכם על קהל הלקוחות שלכם, המתעניינים או לקוחות עבר.
לאחר שתעשו סדר תוכלו לקחת זאת לשלב הבא ולהשתמש ברשומות לדיוור,
הן בניוזלטר הן בוווטסאפ הן בסמסים או אף להזין אותם לפייסבוק ולבנות מהם "קהל מטרה מותאם אישית",
עשו זאת כמובן באחריות, בצורה חוקית ולא בצורה ספאמרית ומציקה
אך תתפלאו לגלות שכאשר עושים זאת בצורה נכונה תצליחו לייצר מכירה גם דרך ערוצים אלו ובמיוחד אצל לקוחות קיימים,
תהליך המכירה יהיה קל הרבה יותר מאשר לקוח חדש וזה המקום להציע להם Upsale למוצרים נוספים או סתם להזכיר להם שאתם שם ומתגעגעים 🙂

אינסטגרם

אני שמח לראות שיותר ויותר עסקים מגלים את כוחה של הרשת החברתית הזו,
שהפכה להיות "מפלצת" ומציגה חשיפה אורגנית ושיח ברמות שאף מעפילות על פייסבוק,
אם עדיין לא פתחתם פרופיל עסקי באינסטגרם והעסק שלכם לא מקודם שם ,
זה הזמן! תתחילו לייצר נראות גם בפלטפורמה. שווה מאוד לקרוא בלוג פוסט קודם שהכנו בנושא קידום אינסטגרם בשנת 2018.

זקוקים לסיוע נקודתי בהקמה וליווי? תוכלו להקליק כאן.

חשיבה לעתיד

זכרו, קידום עסקים, עסק מצליח לא בונים ביום אחד ולכן השתמשו בפעילות הנוכחית בכדי כבר להניע את תקופת המכירות הבאה שלכם,
זכרו לצלם ולייצר חומרים ויזואלים בצורה מקסימלית מ"חגיגת הקניות הנוכחית".
מהלקוחות שמגיעים לחנות, מהפרגונים ששולחים לכם בוואטסאפ, את העובדים שלכם בהרמת כוסית ועוד..
חומרים אותנטיים ומצולמים הם אבן "אבן הפינה" בשיווק תוכן,
ולכן השתמשו במומנטום של החג הזה בכדי לייצר כמה שיותר תמונות, סרטוני וידיאו קצרים,
סרטוני פייסבוק LIVE הנ"ל ישמשו אתכם גם לקידום בחג הנוכחי אבל גם תוכלו לשלב אותם בקידום עתידי כמו לדוגמה:
להפיק קהל מותאם אישית מפולח על בסיס צופים בסרטוני הוידיאו שהעליתם בדף ועוד שלל "יהלומים" . בקיצור…אל תירדמו. תצלמו!

נ.ב

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ

צרו קשר או התקשרו 0528803553

נ.ב.ב

* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world