משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing שהתותחים רועמים המוזות שותקות?

שהתותחים רועמים המוזות שותקות?

אנחנו חיים במציאות לא פשוטה, בה אירוע רודף אירוע ותשומת ליבם של הצרכנים שלנו נתונה לכל כך הרבה גירויים, לא רק עסקיים אלא גם ביטחוניים, כלכליים וכדומה.

שאלה אשר עולה בצורה תכופה, האם השיווק שלי צריך להתייחס גם לאירועים אקטואליים? איפה עובר הגבול בין לייצר עסק אשר "בתוך עמו חי" לבין עסק אשר ערוציו השיווקים הופכים להיות אתרים חדשותיים?

אז כמו כל דבר (במיוחד במציאות הצבאית בה אנו חיים), נחלק זאת לשלושה חלקים:

1. הערוץ הפרסומי – לפלטפורמה דרכה אתם משווקים יש חשיבות על המסר. לא בכדי מרשל מקלוהן כבר אמר זאת לפני: "המדיום הוא המסר".
באתר אינטרנט, בו התצוגה לגולשים היא כ"חלון ראווה" ואין באמת תקשורת שוטפת או דו כיוונית, היינו נמנעים מלתת אזכור כלשהו. לעומת זאת, הרשתות החברתיות דורשות את התייחסות העסק. רשתות חברתיות הינן פלטפורמות שיווקיות דנאמיות ובעלות תקשורת דו כיוונית עם הגולשים, לא ייתכן שיהיה אירוע חדשותי מסוקר כגון המבצע האחרון "צוק איתן" ולא תספקו על כך שום התייחסות בדף האוהדים שלכם ולו המינימלי.

2. האירוע החדשותי – אין לפרמטר זה תשובה מוחלטת. יש בעלי עסקים אשר מהות העסק דורשת חיבור לאידיאולוגיה פוליטית או נקיטת עמדה ולכן גם אירוע חדשותי קטן יאלץ לגרור התייחסות על ידי העלאת פוסט. בגדול, בעלי עסקים, בקיומו של אירוע חדשותי רחב היקף אשר מתרחש ברמה הלאומית: מבצע צבאי, מוות של מפורסם (אריק אינשטיין ז"ל), חגים וכדומה, צריכים להקדיש לכך התייחסות ולו המינימלית מתוך סולידריות והצגת חיות ואותנטיות של דף האוהדים אל מול קהל המטרה.

3. תדירות הפרסום – עם אורכו של המאורע החדשותי כך תדירות הפרסום תגבר. לרוב, פוסט אחד המציין את המאורע יספיק ולאחריו אפשר להמשיך בשגרת התוכן המתוכננת והרלוונטית לעסק. 

שימו לב! נקיטת עמדה פוליטית בעמוד בתקופת מאורע חדשותי תייצר לכם במהרה המון תגובות אבל לא תמיד את הרצויות מבחינתכם. כך שמצד אחד זה יכול להיות כלי "למינוף" לחשיפה ועוררות בדף ומצד שני תהיו מודעים שייתכן ותפתחו "תיבת פנדורה"

מי שרוצה להרחיב ידע בנושא כמות פוסטים או האם אפשר ומומלץ לעשות הפוגה בדף הפייסבוק מוזמן ללחוץ כאן 

כמו תמיד, אהבתם את הפוסט? שתפו ותהיו סושיאליים!

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן 

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world