הפלטפורמה החברתית דורשת מאיתנו עבודה סיזיפית, לחלוטין מדובר ב"ריצת מרתון" ולא ב"ספרינט".
עלינו לעבוד קשה, לנסות ולשנות, להתאים ולבדוק כדי לייצר מנוע תוכן מעניין, מניע לפעולה ובסופו של דבר גם רווחי ומניב.
עולם התוכן הינו הבסיס, אבל כמה מומלץ?
חברת ShortStack ערכה סקר על פני 6 שבועות ובו ניסתה מינוני תוכן שונים, אלו התוצאות:
Week 1: May 19-May 26 – posted once a day
Week 2: May 26-June 2 – posted nothing on Facebook
Week 3: June 2-9 – posted once to twice a day
Week 4: June 9-16 – posted once to twice a day
Week 5: June 16 – July 23 – posted 3-5 times a day
Week 6: June 23-June 30 – posted 3-5 times a day
כך שבבחינה ראשונית אנו רואים שככל שתדירות הפוסטים עלתה, עלה גם מימד הויראליות והחשיפה.
בשבוע בו בוצעה הפסקה גורפת בהעלאת הפוסטים בעמוד, חלה ירידה במדדים.
לסיכום:
בסופו של דבר, כמו כל תהליך עסקי, חשובה ההתאמה האישית לקהל המטרה, ישנם קהלים אשר "חיים" דיגיטל ולכן ניתן יותר לדוור להם לעומת קהלים אשר מבחינתם עומס המידע יצטייר כהצקה מיותרת וחוסר נעימות. ניואנסים אלו כמובן תלויי בדיקה לאורך תקופה, ניסוי וטעייה והיכרות עם קהל המטרה.
המלצתנו שכמות הפוסטים לא תרד מ 4 בשבוע ועד כמות מקסימלית שהיא 17 בשבוע (נתונים אלו נכונים לזמן כתיבתם ויכולים להשתנות).
וכמובן לא "להוריד את הרגל מהגז", להמשיך לכתוב ולייצר תוכן איכותי.