משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
10 פעולות בפייסבוק שיסייעו לכם להגיע ל 1000 לייקים (עוקבים) ללא קניית מודעות ובצורה אורגנית

10 פעולות בפייסבוק שיסייעו לכם להגיע ל 1000 לייקים (עוקבים) ללא קניית מודעות ובצורה אורגנית

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

אתם פתחתם דף עסקי בפייסבוק ורוצים להניע את המהלך, להגדיל לייקים לעמוד ובגדול ליצור קהילה. אבל איפה מתחילים? האם זה אפשרי לגדול ללא קניית מודעות ?

בפוסט הבא נציג לכם 10 פעולות שתוכלו לעשות בכדי למשוך קהל בצורה אורגנית לדף שלכם בפייסבוק,
לייצר לייקים (עוקבים) ללא הוצאה כספית על קניית מודעות

אז כן, קראתם נכון! זה אפשרי לייצר קהילה התחלתית בפייסבוק, ללא מימון/ רכישת מודעות,  גם בעולם פייסבוק סוף 2017 ,
אבל! אם תנקטו רק בפעילות אורגנית:
א. התהליך יהיה סיזיפי וארוך (מבחינת זמן), הרבה יותר מאשר שתעזרו גם בפרסום ממומן.
ב. פרסום ממומן מאפשר פילוח דייקני ומדויק ושליטה כמעט מלאה על הגולשים המגיעים, לעומת פעילות אורגנית.
ג. הפעולות האורגניות בלבד יובילו אתכם עד "גובה" עוקבים מסוים, מעבר לכך תתקלו במעין "תקרת זכוכית" שיהיה לכם קשה לגדול ממנה.

עם "אזהרת המסע" הזו, אנו רוצים להכיר לכם טיפים שאספנו במיוחד עבורכם שיסייעו לכם למקסם את הפעילות האורגנית לדף העסקי שלכם בפייסבוק, פעולות שחשוב לבצע גם אם אתם כן מתכוונים לרכוש פרסום ממומן לדף העסקי שלכם, אותן פעולות כמובן סופר סופר חשובות אם אתם בעלי עסקים בעלי תקציב פרסומי קטן מאוד, או דפים עסקיים אשר נועדו למלכ"רים או עמותות (מוסד ללא כוונת רווח) או בכלל, בעל עסק שלא רוצה על תחילת הפעילות לרכוש פרסום אלא לעשות זאת בצורה הדרגתית ובקצב שלו.

10 פעולות להגיע ל 1000 עוקבים (לייקים לדף העסקי) בפייסבוק 

  1. מילוי פרופיל עסקי – לאחר שפתחתם דף עסקי לרוב נוהגים "לחפף" ולא למלא את כל השדות הטקסטואליים.
    הקפידו למלא קטגוריות רלוונטיות, תיאור מורחב של אודות העסק, בניית שירותים/מוצרים שאתם מספקים, השקיעו בתמונת פרופיל נאותה (מיקומו של הלוגו שלכם) ותמונת קאבר מושקעת, התאימו כתובת דף אישית Vanity Url
  2. העלו תוכן – אתם מתחילים להניע תנועה לדף, חשוב שכבר יחכו בו תכנים לגולשים העתידיים שיגרה אותם לעשות LIKE לעמוד שלכם. כמובן איזה תוכן להעלות זה בלוג פוסט שלם בפני עצמו, עליכם לרשום תוכן המותאם לפייסבוק וגם שיש מאחוריו חשיבה אסטרטגית זכרו מי קהל היעד שלכם? חשבו מה יתן לו ערך אמיתי!
    אם עדיין לא בניתם אסטרטגיית תוכן , הישענו בהתחלה על הרבה סרטוני לייב שתקיימו, אפשרות זו מאוד נדחפת כיום על ידי פייסבוק,
    זו תייצר לכם חשיפה נאה כבר על ההתחלה, במהלך קיום הסרטון שתפו אותו בזמן אמת לפרופיל האישי שלכם ולאותם חברים שאתם יודעים שיתעניינו בשידור.
  3. כלי ה INVITE – שימוש בכלי זה יכול לסייע לכם רבות בהתחלה להגיע למעגלי חברים (על בסיס הפרופיל האישי שלכם) ולהתחיל להניע את הקהילה.
    תוכלו גם להישען על הפרופיל האישי שלכם ודרכו לבצע הזמנות או להזין למערכת קובץ מיילים ולשלוח הזמנה דרך אימייל

  4. שיתוף בקבוצות – הצטרפו לקבוצות facebook groups שבהן קהל המטרה שלכם נמצא, משתף, ושואל שאלות.
    התחילו לקחת חלק בהן, אם רק תשתפו את הדף ללא מתן ערך אמיתי, סביר להניח שלא תעוררו שם תנועה או במקרים חריגים יותר, מנהל הקבוצה יסלק אתכם.
    ולכן השתתפו בדיונים, תשאלו שאלות ובגדול תהיו חברים באותן קהילות.
    בכל קבוצה יש את החוקים וההגבלות שלה, חלקן יאפשרו לכם לשתף תוכן פרסומי בימים מסוימים חלקן לא ואז תוכלו תוך כדי דיון לנתב גולשים לדף שלכם.
    ברגע שתעשו זאת בצורה נבונה, גם תקבלו תנועה באחוזים גבוהים וגם תנועה איכותית ורלוונטית לדף שלכם.
    איך עושים חיפוש חכם יותר של קבוצות? רשמו את נושא החיפוש המבוקש ובחרו בפילטור מסוג "קבוצות" .

  5. שילוב כפתורי Social Plugins – יש לכם כבר אתר? בלוג? שלבו שם כפתורי שיתוף ולייק ישירות דרך מערכת פייסבוק ובכך תעזרו לגולשים ותביאו לידיעתם שיש לכם גם דף עסקי קיים.
  6. שילוב כפתור בחותמת הדיגיטלית שלכם – החותמת הדיגיטלית , זו אשר יש לכם (או שאין) בסוף כל מייל שאתם שולחים, נוטה להיזנח וחבל, זהו נכס שיווקי חשוב . בסרטון הקצר הבא אנו מסבירים איך תוכלו לייצר חותמת חכמה ומעוצבת

7. שיתוף ברשתות חברתיות נוספות – יש לכם כבר קהילה ורשת חברתית אחרת בה אתם פעילים? מעולה! היעזרו בה ושתפו את הלינק לדף העסקי גם שם, הביאו לידיעתם הגולשים שפתחתם דף עסקי.
8. שימוש בוואטסאפ – יש לכם אחלה ערוץ תקשורת עם אחוז מעורבות מאוד גבוה! השתמשו בו, בנו "רשימת שידור" מפולחת לאנשי קשר שאתם יודעים שהדף שלכם רלוונטי עבורו ושלחו להם הודעה קצרה עם הלינק לדף העסקי שלכם ובקשה לעשיית לייק
9. מרצים? מדריכים? השתמשו במצגות – שלבו בסוף המצגת שלכם הנעה לפעולה, הפנו את קהל הנוכחים לדף העסקי שלכם ועודדו אותם לעשות לייק בכדי לקבל מידע וטיפים רלוונטיים גם בעתיד.
10. שילוב בתהליך מכירה פיזי – כולנו בסופו של דבר נמצאים "בשטח" , פוגשים אנשים הן בכנסים או הן בפגישות מכירה, השתמשו גם במרחב הזה כדי לעודד כניסה לדף שלכם, הציעו הטבה במקום למי שעושה לייק לדף שלכם 

משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.

צרו קשר או התקשרו 1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

    No feed items found.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן