משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
הגיע הזמן להכריע: מה עדיף עבור שיווק דיגיטלי? צילום לאורך או לרוחב?
מה עדיף? לצלם אורכי או רוחבי?

הגיע הזמן להכריע: מה עדיף עבור שיווק דיגיטלי? צילום לאורך או לרוחב?

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

הגיע הזמן להכריע: מה עדיף עבור שיווק דיגיטלי? צילום לאורך או לרוחב?

שאלה שאנו נשאלים עליה לא מעט ובעקבות הממשקים בפלטפורמות השונות לא תמיד בעל העסק הקטן שמצלם חומרים שיווקיים, יודע מה מתאים עבורו. באנו לתת תשובה סופית לנושא בפוסט הבא 

סיטואציה: אני מעביר עוד הרצאה לבעלי עסקים כאשר בסופה אני מודה לנוכחים, פותח את הדיון לשאלות שוטפות וכמובן עושה סלפי זריז עם הקהל ואז ….כמו שעון, "מדוע אתה מצלם בצורה אורכית? לא עדיף לרוחב?"
אם היה לי שקל עבור….(אתם כבר יודעים את ההמשך), אז החלטתי לכתוב פוסט זה ולעשות מעט סדר בסוגיה שאולי נשמעת קטנה אך בסופו של דבר יש לה משמעות גדולה מבחינת חוית הגולשים, חווית הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. 

נתחיל מהסוף, הגולשים, עצלנים. נקודה. לא אוהבים לקבל תוכן שיש צורך להתאים את עצמם אליו אלא התוכן צריך להתאים אליהם ולכן עם תובנה זו נכיר כמה נתונים שיבהירו את המסקנה הסופית:

  • זמן הגלישה באינטרנט דרך המכשירים הניידים חצה את זמן הגלישה הממוצע דרך המכשירים הנייחים
    3. Time spent with mobile is ticking upward while time with other media is dipping
  • הגלישה בניידים ברובה נעשית דרך אפליקציות ייעודיות ולא דרך דפדפן
    1. Mobile time is mostly 'app time'
  • מודעות וידיאו ורטיקליות (אורכיות) ממירות יותר ורווחיות יותר, הנתונים האחרונים מפלטפורמת סנאפצ'ט מעידים על יחסי המרה פי 9 מאשר אותן מודעות וידיאו אשר הוצגו לרוחב
  • נכון לפברואר 2017 כל הפלטפורמות החברתיות הגדולות: פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם, סנאפצ'ט שיפרו את הממשק ומאפשרות העלאת סרטונים ורטיקלים (אורכיים) ללא שוליים שחורים.

הנתונים נלקחו מאתר MEDIUM  ומהאתר Emarketer

למי שעדיין לא הפנים, יש שתי צורות לצלם תמונות ו/או סרטוני וידיאו , בצורה ורטיקלית (אורכית) או הורזנטלית (רוחבית)
רוחבי
צילום לאורך או לרוחב?

אורכי

צילום לאורך או לרוחב?

שלב הסיכום והמסקנות:

יכולתי להעלות עוד מלא סטטיסטיקות ונתונים המגבים את הידוע, כיום בעולם שהגלישה בנייד הפכה להיות המשמעותית , בעולם בו הגלישה נעשית דרך אפליקציות ייעודיות, בעולם שבו האפליקציות עצמן עשו התאמה להעלאה ורטיקלית מתוך הבנה שמירב הגולשים שלהם צורכים כך את התוכן, אתם, בעלי העסקים — צריכים להבין שאתם צריכים לייצר תוכן המותאם לצפייה אורכית. תצרו חווית גלישה שתתכתב עם המידות החדשות ואל "תכריחו" את הגולשים שלכם לשנות הרגלי גלישה או לשנות צורת החזקה בשביל לקבל את התכנים שלכם, אחרת, הם פשוט יצביעו עם האגודל וימשיכו לגלול הלאה.

———————————————————————————————

משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע!
אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם,
אנו נבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם ונגבש שיווק למידותיכם.

צרו קשר או התקשרו 1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן