משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing על הקשר בין מיתוג לשיווק בעולם דיגיטלי

על הקשר בין מיתוג לשיווק בעולם דיגיטלי

בעלי עסקים (ברובם) מבינים את החשיבות במיתוג ואפילו מוכנים להשקיע משאבים בכדי ליצור מיתוג איכותי לעסק שלהם, לרוב הם חושבים במושגים של "איך הצרכן יראה אותי ומה הוא יחשוב או ירגיש שיראה אותי (ואת המיתוג שלי)" אבל נוטים להתעלם בתהליך המיתוגי מאלמנט סופר חשוב! אפילו קריטי!!

ניר חולי, מנכ"ל ובעלים של חברת נינג'ה מונקי בסרטון נוסף מתוך ערוץ היוטיוב האישי שלו ובו הוא חושף טקטיקות ואסטרטגיות לשיווק עסקי וחכם

אהלן, הפעם אני רוצה לדבר איתכם על "מחירי שוק"
מה הכוונה?

הרבה פעמים אני נתקל בבעלי עסקים, יזמים שרוצים לצאת עם מסעות פרסום במרחב הדיגיטלי ולא מכירים את מחירי השוק ואז בפועל, התקציב שהם משקיעים, לא ריאלי ולא יתן את התפוקה הרצויה.

מדוע? בואו נקביל את זה לעולם הפיזי. כולנו , שהולכים לרכוש לחם , חלב, רכב, דירה, אנו יודעים פחות או יותר מה מחיר השוק שלו, אנו יכולים למצוא מחיר של המוצר טיפה פחות או יותר, אבל עדיין יש סקאלה שמחיר המוצר הזה ינוע בתוכה, אם נמצא את אותו המוצר במחיר מאוד מאוד נמוך זה יעורר אצלנו תהיות ונגיד מה ה CATCH? המוצר כנראה "מקולקל" או רקוב תרתי משמע.

כך שגם בדיגיטל יש מחירי שוק (זה מאוד תלוי המוצר או השירות) אך עדיין יש מחירי שוק. ואם אתם לא עושים את "שיעורי הבית" כהלכה אתם יכולים לבזבז תקציב. מה הכוונה?
תשימו תקציב נמוך מדי – לא תקבלו תוצאות בהיקף הרצוי אם בכלל, והכסף ששמתם יהיה לריק שכן הוא לא יעמוד אל מול המתחרים (שלא נדבר על בזבוז הזמן )

תשימו תקציב גבוה מדי – גם תוכלו לבזבז יותר מדי כסף, אמנם תקבלו תוצאות ובשאיפה שאלו יהיו תוצאות רצויות בהיקף ובאיכות אבל גם כאן כנראה שלמתם יותר ממה שיכולתם לשלם בעבודה נכונה.

השאלה כמובן מה SWEET SPOT ? כמה עליי לשלם עבור המוצר או השירות שלי?

וכאן נכנסים מומחים ואנשי מקצוע בעלי ניסיון במרחב הדיגיטלי (כמוני) שמכירים את התחשיבים הללו וחשוב לפני כל מסע פרסום לעשות מחשבה אסטרטגית והבנה איך מסע הפרסום הזה יהיה הכי אופטימלי, כמה עליי להשקיע? לכמה ואיזה תוצאות עליי לצפות? ומה עליי להכין מבחינת חומרים ?

מאוד חשוב שתעשו זאת לפני היציאה לאויר כדי שלא תבזבזו כסף לריק.

אם אהבתם את הטיפ אשמח שתשתפו הלאה

זקוקים לייעוץ פרטני ואישי? צרו עימנו קשר

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן