פודקאסט
NinjaMonkey - שיווק וקידום עסקים ברשתות החברתיות
אם אתם עושים ספורט, בנהיגה או סתם בתור בדואר ורוצים להעביר את הזמן בצורה יותר יעילה, האזנה לפודקאסט זו התשובה הנוחה והנכונה.
הצטרפו אל ניר חולי (מנכ"ל ובעלים חברת נינג'ה מונקי) למסע, מסע הכולל למידה וחקר של המרחב הדיגיטלי אבל מהפן העסקי.
איך ניתן להשתמש בכלים הדיגיטליים כגון: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל ועוד… בכדי להניב רווח לעסק שלנו.
אנו מבטיחים לכם פרקים מעשירים, מדויקים, מלאי דוגמאות ובשפה ברורה וידידותית.
כל פרק יעסוק בנושא אחר והעמקה לתוכו בכדי שביחד נהנה משיווק חד ומוצלח יותר.
המלצות מערכת הפרסום | האם לאשר ?
לאשר או לא לאשר (המלצות מערכות הפרסום) זו השאלה אם אתם מנהלים פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק בוודאי נתקלתם במערכת אשר מציפה לכם המלצות
על חשיבות אוטומציה בשיווק דיגיטלי
אוטומציה שיווקית אז על מה כל "הרעש"? בכל מקום שומעים על המילה אוטומציה, זו מילה שבשפה המקצועית נקראת BUZZ WORD זו מילה שאוהבים לזרוק
תפסיקו לחפש את עצמכם בגוגל!
לחפש את עצמכם בגוגל אנחנו נסביר, הרבה מבעלי עסקים, משווקים ומשתמשים בפלטפורמת גוגל, וספציפית בקמפיין מסוג SEARCH כדי להניב טראפיק איכותי לאתר שלהם או לעמוד
מה אומר מדד התדירות? | ואיך אני יכול להיעזר בו לשם שיפור תוצאות הקמפיינים
מה אומר מדד התדירות במסעות פרסום דיגיטליים? תדירות זה מדד המסייע לכם לקבל החלטה ניהולית האם לעשות שינוי כלשהו בקמפיין, הוא לא מדד עיקרי כמו
מה זה GTM והאם אני צריך את זה? גוגל טאג מנג'ר
מה זה GTM (גוגל טאג מנג'ר) והאם אני צריך את זה? הסבר קצר בגדול, גוגל טאג מנג'ר זו מערכת מדידה מבית גוגל שמאפשרת לי
מה השימוש בדוח "מונחי חיפוש"? | Search terms | גוגל אדס
מה אומר דוח "מונחי חיפוש" בגוגל אדס ואיך להשתמש בו? חיפוש על בסיס ביטוי מפתח הוא הבסיס מערכת הפרסום של גוגל בבסיסה בנויה על
פרסום בפייסבוק וההבדלים בין מדדי ההקלקה השונים
מה ההבדלים בין סוגי הקליקים השונים בפרסום בפייסבוק? אחד המדדים המרכזיים בכל מסע פרסום בפייסבוק הוא קליקים, אבל יש תחתיו כמה סיווגים שמערכת פייסבוק טורחת