
וואו איזו שנה זו הייתה
* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד. הייתה שנה מאתגרת ושונה (בלשון המעטה), שנה אשר דרשה מכל אחד מאיתנו לחשוב מחוץ לקופסה,
* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד. הייתה שנה מאתגרת ושונה (בלשון המעטה), שנה אשר דרשה מכל אחד מאיתנו לחשוב מחוץ לקופסה,
כל משווק או בעל עסק חולמים על היום שתהיה להם מכונת זמן או לפחות כדור בדולח, כזה שיגלה להם מה כדאי להם למכור או לשווק, אילו מוצרים יהיו "לוהטים" ויהיה כדאי עבורם להסיט אנרגיה (זמן ומשאבים) כדי לייצר רווח. אז אמנם לא המציאו אף אחת מהטכנולוגיות הללו אבל יש משהו לא רחוק מכך.
**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** מדד דירוג המודעות נותן הצצה נוספת למשווקים ולמפרסמים בדבר איכות המודעות שלהם
**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** אז לאחר שצלחנו את השבוע הראשון למשבר (שהוא תמיד השבוע הקשה ביותר), לאחר
משבר הקורונה , מה אפשר ללמוד ממנו ומהן ההזדמנויות העסקיות? **הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** רציתי לדבר איתכם
**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** אז נתחיל מהמאקרו, אם הגעתם לכאן אז אתם בעלי עסק אשר עולם הדיגיטלי
**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** אז לא מדובר בחברת אופנועים ואפילו לא קללה עסיסית, מדובר בראשי תיבות של
במידה ואתם עסק מתחיל או בתחום כבר תקופה, יש כמה טעויות נפוצות באינסטגרם שכנראה לא ידעתם עליהן ופוגעות לכם בחשיפה, משמע מונעות מכם להגיע לקהל המטרה ולייצר פרופיל עסקי מניב.
**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** מדד הרלוונטיות בפייסבוק עומד להשתנות מדד הרלוונטיות Relevance Score עוזר למפרסמים לקבל הצצה
כל מה שאתם צריכים לדעת על הכלי לפרסום וידיאו בפייסבוק הכלי לפרסום וידיאו בפייסבוק מאפשר מגוון פעולות טכניות שחשוב להכיר ולעשות בהם שימוש כדי למקסם
**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** הגיע הזמן להכריע: מה עדיף עבור שיווק דיגיטלי? צילום לאורך או לרוחב? שאלה
**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** כל כך הרבה דברים לעשות וכל כך מעט זמן, תנו לנו לכוון אתכם
אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים