
על הקשר בין כמות לידות לגדילה עסקית
על הקשר בין כמות לידות לגדילה עסקית איך הצצה בכמות לידות (בחיתוך לחודשים) עזרה לאחת מלקוחות המשרד להגדיל מכירות ובגדול לנהל את העסק בצורה יותר
על הקשר בין כמות לידות לגדילה עסקית איך הצצה בכמות לידות (בחיתוך לחודשים) עזרה לאחת מלקוחות המשרד להגדיל מכירות ובגדול לנהל את העסק בצורה יותר
אם אתם מנהלים פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק בוודאי נתקלתם במערכת אשר מציפה לכם המלצות, המלצות לשיפור הקמפיין, להוספת מילות מפתח, הגדלת התקציב, איחוד
נושא האוטומציה הוא די באאזז וורד , מילה שאוהבים לזרוק לחלל האויר כי היא מאוד נפוצה ו"סקסית" אבל מדובר בתחום ענק המשלב בתוכו הן
אנחנו נסביר, הרבה מבעלי עסקים, משווקים משתמשים בקמפיין גוגל מסוג SEARCH כדי להניב טראפיק איכותי לאתר שלהם או לעמוד הנחיתה המבוסס על ביטויים או מילות
תדירות זה מדד המסייע לכם לקבל החלטה ניהולית האם לעשות שינוי כלשהו בקמפיין, הוא לא מדד עיקרי כמו למשל תוצאות שהתקבלו מהקמפיין ועלות התוצאה אך
אז אנסה להסביר כמה שיותר בפשטות ובבהירות מה זו המערכת אשר נקראת GTM – google tag manager בגדול, זו מערכת מדידה מבית גוגל שמאפשרת
מערכת הפרסום של גוגל בבסיסה בנויה על ביטויים/ מילות מפתח שעבורם אתם רוצים לשלם כסף בכדי להופיע בחיפוש, ככל שתופיעו גבוה יותר בתוצאות החיפוש
אחד המדדים המרכזיים בכל מסע פרסום הוא קליקים, אבל יש תחתיו כמה סיווגים שמערכת פייסבוק טורחת להציג לנו וכדאי שנכיר את ההבדלים. כל הקליקים All
בכל מקום בוודאי שמעתם את הביטוי NFT , אם זה בטלויזיה, בשיחות סלון, בפוסטים בפייסבוק ועוד ועוד..עם זאת, אתם מוצאים עצמכם קצת מחוץ לשיח ולא
לידים, כל בעל עסק, מעוניין ורוצה לקבל לידים, לידים זה החמצן העסקי שמאפשר תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים חדשים ובכך להגדיל את רווחיות העסק. אבל מה
* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד. 5 פילוחים שיכולים כבר היום להזניק את הפרסום שלכם בפייסבוק כדאי להישאר עד הסוף
הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד. חלק אומרים שאתם חייבים לבצע שיווק אורגני, חלק אומרים שאתם חייבים רק פרסום ממומן!
אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים