משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
איך לבחון מספר מודעות בפייסבוק עם תמונה שונה ולדעת במהירות מה עובד? SPLIT TEST
פרסום ממומן בפייסבוק

איך לבחון מספר מודעות בפייסבוק עם תמונה שונה ולדעת במהירות מה עובד? SPLIT TEST

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

לקבל תוצאות איכותיות כמה שיותר מהר במודעות בפייסבוק

אתם עסק קטן, אין לכם זמן או כסף למכביר ולכן כל כלי אשר יאפשר לכם חסכון במשתנים הללו הרי זה מבורך נכון? אם התשובה היא כן! המשיכו לקרוא את הפוסט הבא

מודעות בפייסבוק זו היום האופציה הראשית לייצר תנועה עסקית לשירות/ מוצר שלכם, עם זאת, מערכת הפרסום של פייסבוק כבר נעשתה חתיכת "מפלצת"! כל כך הרבה אופציות ואפשרויות, מה מתאים ומה בזבוז זמן? מה אתם צריכים בשלב הראשון של בניית הקהילה ומה לשלב הבא של המכירה ולשלב הבא של "השיווק החוזר" וביצוע פולואו אפ ללקוחות החוזרים? אנחנו נשתדל לעזור, אם עקבתם בצורה קבועה אחר התכנים השונים שאנו מפרסמים אם זה בפייסבוק או כאן באתר אתם כבר יודעים שאנו מעניקים לכם לא מעט ערך מזוקק ובשפה ידידותית אז גם הפוסט בלוג הנוכחי לא יהיה שונה.

אז מה אתם צריכים להכיר שנוגע לפעילות השוטפת שלכם?

כאשר אתם מקימים קמפיין אתם יכולים להעריך מה יעבוד טוב יותר ומה יעבוד טוב פחות עבור קהל המטרה המפולח שלכם, אבל זו הערכה בלבד ותרצו לגבות אותה בנתונים "יבשים" ולכן מומלץ לעשות תהליך שנקרא SPLIT TESTING או AB TESTING , עד כה מערכת פייסבוק אפשרה לבצע תהליך מובנה במערכת עבור משתנים כגון: מיקום, קהל מטרה, סוג הגשה ולאחרונה התווספה האפשרות לבחינה של קראייטיב

SPLIT TESTING

מה הבשורה ?

עד כה, בעלי העסקים והמפרסמים שעובדים בצורה נכונה, בחנו משתנה זה (קראייטיב) בצורה ידנית, שכפלו מודעות ושינו תמונות או טקסטים בין מודעה למודעה כדי למצוא את הטובה ביותר לקהל המטרה שלהם, תהליך גם יותר ארוך אבל גם חשוף לטעויות כגון "חפיפת קהלים" ובכך הבדיקה לא נעשית בצורה "נקייה".
כעת, באפשרות המערכת המובנית, בכמה הקלקות תוכלו להקים עד 5 ווריאציות שונות והמערכת עצמה מוודאת שאין חפיפת קהלים והבדיקה נעשית בצורה מדויקת ככל הניתן.

בסרטון המצורף, כחלק מסדרת סרטוני #טיפ_בדקה תוכלו להבין איך כלי זה נראה בפועל ואיך מקימים אותו

משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע!
אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם,
אנו נבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם ונגבש שיווק למידותיכם.

צרו קשר או התקשרו 1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

    No feed items found.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן