משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים

איך למכור דרך פייסבוק?

פלטפורמת פייסבוק מורכבת משתי זרועות: אורגנית וממומנת.

תחת המנעד האורגני ישנן פעולות כגון: הפקת פוסטים, מענה לתגובות גולשים, שיתוף, תיוג, מעקב אחר נתונים ועוד..

תחת המנעד הממומן ישנן פעולות אשר "יושבות" תחת שתי מערכות פייסבוק. מערכת הבסיס Facebook Ads ומערכת מתקדמת Power Editor.

כיום לא ניתן לייצר פעולה עסקית אפקטיבית ומכאן רווחית ללא שילוב! קרי, קניית מדיה ממומנת לצד הפעילות האורגנית.

כפי שעל הפעילות האורגנית להיות שכלתנית, מכוונת ובעלת טקטיקה מאופיינת לקהל המטרה שלכם, כך גם הפעילות הממומנת.

עולם הפרסום הממומן הינו רחב ודורש למידה ומעל הכל ניסוי ותהייה, להכיר ולדעת מה הכי עובד עבור קהל המטרה שלכם, מה מייצר עבורכם ערך

מירבי בעלויות מינימליות.

אבל יש טיפים שיעזרו לכם בחשיבה, למקד אתכם לפעילות עסקית נכונה, כזו שתייצר לכם קמפיינים ממומנים מוצלחים:

1. אל "תפגיזו" פרסום לכל עבר – אתם רוצים למשוך קהל מסוים.  התחילו עם הקהל "הליבתי" שלכם:
צרו קמפיינים לרשימות תפוצה איכותיות: רשימות מיילים, מבקרים באתר החיצוני שלכם או בבלוג שלכם (יש אפשרות על ידי הטמעת Pixel Code באתר, לקבל מעקב אחרי הגולשים אשר ביקרו באתר שלכם ונכנסו לפייסבוק, ורק להם להציג קמפיין נקודתי).
משם תרחיבו את מעגלי החשיפה ל Similar\LookAlike Audience אשר תקימו בעזרת אותן רשימות איכות.

2. טרגוט על בסיס תחומי עניין Interests – הכירו את קהל המטרה שלכם ותייצרו איפיון משתמש מדויק. זכרו שמיקוד זה המקום שאתם רוצים ללכת אליו. רוצים חשיפה "עיוורת"? הדפיסו פלאיירים וחלקו ברחוב, זה יתן לכם תוצאה דומה.

3. טרגוט לקהל העוקבים הקיים – כאשר אתם מקדמים מטרה שהינה Page Post Engagement התחילו בפילוח לקהל העוקבים הנוכחי, לאותם גולשים שכבר עשו לדף שלכם LIKE. תוכלו לקבוע פילוח זה תחת שדה Connections במערכת הפרסום. כך תקבלו מיקוד פרסומי גבוה ומכאן עלויות אינטראקציה נמוכות.

אל תשכחו בתחילת כל פעילות לא לוותר על עשיית AB\SPLIT TESTING איכותי, כזה שיצביע לכם לדוגמה, מסך כל מאגר החשיפה הפוטנציאלי, לאיזו תמונה יותר הגיבו. (כמובן בלוגיקה דומה תוכלו לבחון: מגדר\טווחי גיל\מיקומי מודעות ועוד..).

כמובן דרושה פעילות משולבת נכונה עם הפעילות האורגנית אשר ייעודה העיקרי לייצר ערך לקהילה שלכם, חשבו לפני שאתם מעלים פוסט: "האם זה רלוונטי לקהל המטרה שלי? האם זה מה שהוא ירצה לקבל בניופיד שלו?"

יש כמובן טיפים רבים ונוספים לשיפור פעילות פייסבוק, מה הטיפ המנצח שלכם?

1939675_688018534574358_1699674502_o

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

רוצים לקבל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וכל מה שעסק קטן זקוק לו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו והמיילים שלכם יהיו עשירים ומועילים יותר

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן