משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing בעל עסק קטן? שני העקרונות הללו הם המפתח להצלחה. 5 דקות קריאה עבור שנים של גדילה ברווחיות ולקוחות נאמנים

בעל עסק קטן? שני העקרונות הללו הם המפתח להצלחה. 5 דקות קריאה עבור שנים של גדילה ברווחיות ולקוחות נאמנים

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

בעל עסק קטן? או אפילו עסק שפעיל כמה שנים,האם שאלתם עצמכם, מה הנישה שלי? ומה ה-"למה" שלי?

התשובות לשתי השאלות הללו ייצרו לכם מיקוד עסקי, מסרים שיווקיים חדים ובזבוז משאבים. ההגעה מכאן ללקוחות חדשים וגדילה ברווחיות הרבה הרבה יותר קצרה

אני רוצה לדבר בפוסט זה על שני דברים סופר חשובים שיעזרו לכם להיות חדים יותר, ומכאן להגדיל רווחיות.
אלו שתי שאלות בסיסיות שבעל עסק קטן חייב לשאול אותן! אך לרוב נוטים לזנוח או לא ליחס תשומת לב רבה והם קריטיות! לגדילה העסקית שלכם.
אז בואו ניגש ישר לעניינים:

  1. מציאת הנישה, ההתמחות שלכם – אנו חיים כיום בעולם גלובלי וככזה אנשים פחות מחפשים מבעבר תאגידים שימכרו להם הכל מהכל במקום אחד, הצרכנים כבר מבינים ומעריכים שירות איכותי, מוצר מדויק ואם לא יקבלו זאת ימצאו זאת בשווקים בחו"ל. זכרו אנו עולם גלובלי, ולכן הדרישה למומחים רק הולכת וגדלה, מצאו את הנישה שלכם! היו ה-מומחים בה, לדוגמה: פתחו מספרה אבל מספרה שמתמחה בעיצוב שיער מתולתל, רכשו את הציוד המתאים לכך, למדו ולקחו קורסים ייעודיים ובססו לכם שם כמומחים בנישה זו.
    פיתוח נישה תייצר לכם את האפשרות גם לגבות פריימיה וגם תייצר לכם לקוחות נאמנים שאף יגיעו מרחוק שכן אתם יחידים מסוגכם ולא אחד מ..
  2. הבינו מה החזון שלכם! או יותר נכון דברו והציגו את ה"למה" ולא את ה"מה"- רוב בעלי העסקים מתמקדים ומפיצים את ה"מה" שלהם, מה המוצר שלי עושה, מה המפרט שלו, מה הוא נותן , מה זו אמירה שכלתנית ואינפורמטיבית, שלא "צדה" את העין של הלקוח בשלב הראשון, הוא מופצץ כל יום באלפי מסרים שיווקים ומסר נוסף של "מה" , עובר מעליו.
    אם תייצרו מסר של "למה" , למה אתם קמים כל בוקר ולמה הקמתם את העסק שלכם? מה החזון שלכם? מדובר במסר רגשי, הרבה יותר קל להתחבר אליו ולראות אותו מבעד לבליל המידע השוטף.
    לדוגמה: חברת "אפל" ענקית הטכנולוגיה, הפכה את הפירמידה והתחילה לשווק קודם לפי ה "למה" ולא כפי שהיה נהוג בחברות טכנולוגיה עד כה , ששיווקו את ה"מה" שלהם. (מה כולל המחשב שלהם, מעבד, מסך וכדומה..) אפל הכניסה את החזון שלה למסרים, להיות חברה "מרדנית", שוברת סטטוס קוו, ולכן לא מעט צעירים, מעצבים , ואנשים שלא ב main stream העסקי, נמשכו אליה.
    זה מאפשר לחברת אפל להיות מקושרת רגשית ללקוחות שלה, לדרוש מחירים גבוהים מהשוק וליהנות מקהל לקוחות נאמן.

הכנו על הנושא גם סרטון קצר עבור מי שמעדיף לצפות ופחות לקרוא

 

משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע!
אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם,
אנו נבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם ונגבש שיווק למידותיכם.

צרו קשר או התקשרו 1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

    No feed items found.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world