משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
דירוג מודעות פייסבוק: מה הוא אומר ואיך אפשר לשפר אותו?

דירוג מודעות פייסבוק: מה הוא אומר ואיך אפשר לשפר אותו?

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

 

מדד דירוג המודעות נותן הצצה נוספת למשווקים ולמפרסמים בדבר איכות המודעות שלהם ואיך אפשר לשפרן

נתחיל מהסוף, אם המודעות/ הקמפיין שלכם מייצר תוצאות רצויות מבחינתכם, מה זה אומר תוצאות רצויות? הרי כל קמפיין שאתם מקימים יש לכם יעד סופי שאתם רוצים להשיג, יש לכם גם (או אמור להיות לכם) ידיעה לגבי עלות המטרה של אותו היעד ולכן אם בפועל, אתם רואים שהקמפיין שלכם מגשים את הנ"ל, קרי הוא עובד, לא הייתי שש לגעת בו או להתייחס למדד דירוג המודעות.

תהליכי אופטימיזציה בכלל ובפרט אופטימיזציה על בסיס מדד דירוג המודעות, יתבצע לאחר שאתם מזהים שהקמפיין שלכם לא יעיל ולא מספק ביחס לעלות שאתם משקיעים.
כבר רשמנו באתר שלנו בעבר בלוג פוסט הנוגע למדד אך כעת , בבלוג פוסט זה, אנו רוצים להעמיק אף יותר ולא רק להסביר על המדד אלא איך קוראים אותו , מנתחים אותו ומה אפשר לשנות במדויק, כדי לשנות ולשפר כל פרמטר.

מדד דירוג המודעות הסבר קצר

אתם מעלים פרסום ממומן בפייסבוק, פייסבוק מבצעת דירוג למודעות שלכם אל מול המתחרים, הדירוג הזה (לצערנו) לא הכי מובן וברור ונשען על 3 מדדים.
שלב ראשון יהיה זיהוי איזו מודעה "מתחת לממוצע" ,
שלב שני זהו אילו פרמטרים הנוגעים למודעה מוגדרים "מתחת לממוצע"
שלב שלישי לבצע פעולות ספציפיות (אנו מצרפים טבלה מסודרת בהמשך מאמר זה) הנוגעות לשיפור כל פרמטר ופרמטר.

חשוב להפעיל שיקול דעת, זאת אומרת המדדים הללו לא מדויקים ולכן אם אתם רואים בפועל שהתוצאות המתקבלות מאותן מודעות הן משביעות רצון מבחינתכם אז אל לא הייתי מייחס חשיבות יותר מדי למדד "הדירוג" נקודה נוספת : עיקר המשחק שלכם יהיה להביא את המדדים אשר מתחת לממוצע לאיזור הממוצע , אל תתבזבזו זמן להגדיל את המדדים אשר נמצאים באיזור הממוצע אל מעל הממוצע שכן גם פייסבוק עצמה מצביעה שהאפקט על המודעה (שינוי מדירוג פרמטר ממוצע למעל הממוצע) הוא לא רב, עיקר האפקט במודעה : בעלות החשיפה, עלות הקליק, עלות התוצאה הסופית, מבוצע כאשר מעבירים משלב של "מתחת לממוצע" לשלב "ממוצע".

מי (שעדיין) לא ירד לסוף דעתנו על מה מדובר ואיך המדד הזה נראה, תכנסו לאחד הקמפיינים שלכם, לשכבת המודעות ובמידה וצברתם מספיק חשיפה לאותה מודעה , היא צריכה להיות מדורגת על ידי שלושת הפרמטרים הללו

כדי שתדעו מהן הפעולות שצריכות להתבצע בהתאם לדירוג שקבלתם, אנו מצרפים טבלה מסודרת אשר עושה סדר והסבר, חפשו את הפרמטר שהוא "מתחת לממוצע" בדירוג המודעה שלכם ואז הסתכלו בעמודת ה"המלצות"  בטבלה שכאן צרפנו ותקבלו הבנה מה הפעולה שצריכה להיעשות.

לסיכום

מדד דירוג המודעות הינו חתיכה נוספת "בפאזל" הנקרא פרסום ממומן בפייסבוק, הוא נכנס לשימוש בנקודה שהקמפיין שלכם לא עובד כצפוי ואתם מנסים להבין מה גורם לכך.

אנו ממליצים בחום בסקירה שאתם עושים, גם לבדוק האם לא "נפלתם" באחת הטעויות הללו
5 הטעויות הכי שכיחות בפרסום ממומן בפייסבוק

משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע!
אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם,
אנו נבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם ונגבש שיווק למידותיכם.

צרו קשר או התקשרו 1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

 

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

דילוג לתוכן