משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
הלב שבמחשב. על האישי במרחב דיגיטלי

הלב שבמחשב. על האישי במרחב דיגיטלי

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** 

פעמים רבות אנו נוטים לחשוב שבעולמנו אין יותר מקום לפרטי, הרגשי והאישי, השיח דיגיטלי יותר ויותר, מיצורים חברתיים הפכנו ליצירי המדיה החברתית, ולשבויים של הניוז פיד שלנו, מפגשים חברתיים הפכו לשיחת ועידה במסנג'ר או בוואטסאפ הכל מדיד ונמדד במספרים וחוויה אמיתית הופכת להיות עוד תמונה באינסטגרם

נכון כאשר אנו מפיקים תוכן, מעלים תמונה או רושמים טקסט למרחב הדיגיטלי, אנו לרוב מערבים בו רגש, משתפים חוויה אישית וזה מרגיש אותנטי ואישי אך משום מה, כשזה נוגע לניהול לקוחות או מתעניינים בדפים עסקיים, השיח הופך מונוטוני וקר, מרוחק ומאוד אינפורמטיבי. האם יש מקום ללב בתוך העולם הזה? לא רק שיש מקום אלא שככל שאנו הולכים ומתחברים לעוד רשת חברתית הצורך הבסיסי שלנו כבני אדם תמיד יהיה חברתי וקבוצתי. כולנו רוצים שיכירו בנו ויאהבו אותנו, יתייחסו אלינו בכבוד ויתנו לנו מענה הולם לשאלותינו, במיוחד אם מדובר בשירות או מוצר שבגינו צריך לשלם כסף.

כיצד אנו כחברות/עסקים צריכים להתייחס לצורך הזה בעידן הדיגיטלי?

כל עסק צריך שירות לקוחות, מעסק קטן ועד עסק גדול, לא מעט בעלי עסקים אשר משווקים בפייסבוק , נוטים ישר לחשוב על היעד הסופי שהוא מכירה ונוטים להתעלם מכמה צדדים חשובים, למשל: תשומת לב לעיצוב ולנראות המיתוגית שלכם או לשירות הלקוחות שלכם, אדיבותו ומהירותו במרחב הדיגיטלי. הרשת החברתית החלוצה מאפשרת לבעלי עסקים להציג את הצד האנושי שבהם בטיפול בלקוחות ומתעניינים.

פעמים רבות כחברה המייצרת תוכן ומנהלת עמודי פייסבוק (ועוד מוצרים דיגיטליים רבים) אנו נתקלים בתגובות, בקשות, תלונות המגיעות לדפים עליהם אנו אמונים ויודעים כי מהרגע בו התקבלה ההודעה/תגובה למעשה "השעון" החל לספור לאחור, הן מצד הכותבים והן מצד פייסבוק עצמה שכן כיום פייסבוק בודקת ומודדת עמודים עסקיים גם על זמן מענה לגולשים, מטרת פייסבוק הינה לייצר חווית גלישה כוללת נעימה למשתמשיה, כל שכן לקוח המגיע לדף של עסק עם תלונה מצפה לקבל שירות לקוחות לכל דבר, אדיב, מהיר, מקצועי, שירותי.

חשיבה מחוץ לקופסא , איכפתיות ומהירות הם שם המשחק.

רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.

צרו קשר או התקשרו  1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן 

הכותבת היא אופק גרה  סמנכ"לית שירות לקוחות בחברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן