התמקדו בחוויה ולא במוצר
במציאות התחרותית של השוק המודרני, השאלה כבר אינה "האם המוצר שלי טוב?", אלא "האם המוצר שלי ייחודי?".
כאשר כל כך הרבה עסקים מציעים מוצרים ושירותים דומים, נוצר הצורך בליותר מסתם תכונות ומפרטים.
בסרטון שהעליתי בהקשר זה, הצגתי סיטואציה מוחצנת אך אם זאת מציאותית המתארת את התהליך הצרכני בו כולנו מעורבים.
השאלה המרכזית שעולה היא: כיצד אנחנו גורמים ללקוח הסופי לבחור דווקא בנו?
אותה יזמית המוצגת בסרטון הגיעה לרגע האמת ונאלצה לשאול את עצמה מה עושה את ההצעה שלה שונה.
הבידול כבר אינו מוגבל לייחוד טכני או אסתטי, אלא מדובר ביצירת חוויה שלמה עבור הלקוח.
החוויה כוללת את הערך שהמוצר נותן ללקוחות ועד לאופן שבו הוא משנה את חייהם היומיומיים.
הכוח האמיתי טמון ביכולת לספר את סיפור המוצר כך שישאיר רושם עמוק על הלקוח ויחתור לקשר רגשי עמו.
הדרך להצלחה עוברת בלשים את הלקוח במרכז ולהדגיש את הייחודיות שבמוצר או השירות.
חשיבות הבידול והחוויה
הבידול, אם כן, הוא לא רק עניין של מוצר טוב או איכותי, אלא איך החוויה משפיעה על הרצון לבחור בכם.
זו אחת הדרכים האפקטיביות לפנות אל ליבם של לקוחות ולהגביר את העדפתם למוצר או לשירות שלכם.
על מנת לבדל את המוצר או השירות שלכם בצורה נכונה, הנה מספר דברים שיש להביא בחשבון:
1. הבנת הצרכים של הלקוח: מה הבעיות שהוא מנסה לפתור ומה הוא צריך בחיי היומיום?
2. התמקדות בערך מוסף: אילו יתרונות ייחודיים המוצר שלכם מציע שאין לאחרים?
3. חוויה כוללת ומספקת: איך אפשר להפוך את השימוש במוצר לחוויה ייחודית ומהנה?
4. סיפור המוצר: איך לספר את סיפור המוצר שלכך כך שיעורר הזדהות והתחברות רגשית?
לסיכום
ההצלחה בשוק התחרותי של היום טמונה ביכולת שלכם ליצור חוויות ייחודיות עבור הלקוחות שלכם.
דאגו לספר את הסיפור שלכם בצורה הכי מחוברת ונוגעת שאפשר.
זו הדרך שבאמת תבחין אתכם מכל שאר האפשרויות שבשוק.
נ.ב
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
צרו קשר או התקשרו 0528803553