משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing כל אחד מאיתנו תחנת שידור קטנה ומדליקה

כל אחד מאיתנו תחנת שידור קטנה ומדליקה

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים. 

אז נקודת היסוד ממנה אנו יוצאים שהשימוש שלכם ברשתות החברתיות הינו שימוש עסקי, כזה האמור לייצר לכם גדילה ברווחיות בתצורה כזו או אחרת ולפי תוכנית עבודה סדורה ומכוונת מטרה, במילים אחרות יש לכם אסטרטגיה ברורה ואם לא כדאי שתקראו גם את הפוסט הבא .
ואנו נשים כבר עכשיו על השולחן את נקודת היסוד הבאה החשובה מאוד בניהול רשתות חברתיות "Feed The Monster"

תחנת שידור חברתית(המפלצת מאוד ידידותית ונחמדה ואפילו לא נושכת אבל חייבת לאכול כל הזמן)

הרשתות החברתיות דורשות הישארות תמידית בתודעת העוקבים, כמובן על ידי יצירת תוכן בעל ערך עבור קהל המטרה שלכם על מנת שיעורר כמה שיותר "מעורבות" כל זאת כבר ידוע ואף הרחבנו בפוסט זה  ומעבר לכך המערכות החברתיות דורשות ניהול ממומן אפקטיבי ו"מינגלינג" סושיאלי אבל לא בזה נעסוק בפוסט זה, אנחנו ניקח צעד אחורה לרמת הבסיס. 

בעל עסק? אין לך סמארטפון? אתה מפסיד לקוחות! אולי זה ישמע הזוי לחלקכם, לא מציאותי, אבל עדיין אנחנו פוגשים בעלי עסקים אשר רוצים לגדול, רוצים לקחת חלק ב"משחק הדיגיטלי" אבל אין להם את האמצעים הטכנולוגיים הדרושים, סמארטפון כיום הוא כלי עבודה לכל דבר. אנחנו לא ניכנס לסוגי מכשירים ומה כדאי לרכוש אבל סמארטפון עם מצלמה איכותית כבר יסייע לכם ב 50% בעבודת הסושיאל שלכם, שהרי אם נחזור לתחילת הפוסט, עליכם "להאכיל את המפלצת" והאוכל שלה הינו תוכן ועדיפות לויזואלי, הגולשים כיום מורגלים ומקבלים תמונות וסרטונים באיכות סמארטפון, נכון שאם תרצו לעשות זאת מקצועי מומלץ לעבד את אותם חומרי גלם בתוכנות עריכה למיניהן ולייצר תוכן מיתוגי נכון אבל לפחות יש לכם את חומרי הגלם! אתם יוצרי התוכן, אתם תחנת שידור לכל דבר!

דבר נוסף שאנו נתקלים בו לא מעט, עסקים ולהם צוות עובדים מפספסים דבר מאוד חשוב, יש לכם אפשרות להכפלת הכוח הסושיאלי שלכם, אם זה בתיוג עובדים על הפוסטים השוטפים, אם זה בבקשה מהעובדים לשתף פוסטים, אם זה לבקש מהעובדים לצלם חומרים ולשלוח לכם או לאיש השיווק מטעמכם לשם העלאה ועוד..בניהול נכון ויצירת מערכת מוטיבציה המעודדת תרבות ארגונית דיגיטלית של יצירת תוכן, שיתוף ופתיחות תתפלאו איך יהיה לכם קל להניע לפעולה וגם לעובדים שלכם יהיה מאוד כיף לקחת חלק "בחגיגה".

רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.
צרו קשר או התקשרו  1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן 

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world