משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing מה קרה בוועידה שכולם מדברים עליה -F8

מה קרה בוועידה שכולם מדברים עליה -F8

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**
אמש, 12.4.16, התרחשה וועידת המפתחים השנתית של פייסבוק ה F8, וועידה זו בדר"כ מעוררת לא מעט תשומת לב כי היא מציגה חידושים וכיווני מחשבה אליה מכוונת הפלטפורמה החברתית הגדולה בעולם. כבר יצאו לא מעט קטעי מידע אשר מסכמים את הנושאים אשר הועלו אבל כמו תמיד, אנחנו מציעים הסבר בגובה העיניים ובסופו "ממתק" בדמות פונקציה חדשה שתשדרג לכם את האתרים. אז קדימה מתחילים.

מארק צוקרברג, חופשי ומשוחרר מתמיד דיבר בקו דומה כמו בכנסים הקודמים לצורך בכפר גלובלי, מחובר וחופשי לשיחה (לקראת סיום הוועידה אף התייחס בחצי קריצה לדונלד טראמפ ולהתבטאויות האחרונות שלו בנוגע למהגרים, הקמת חומות והפרדה בין לאומים). להלן הנקודות העיקריות שכל אחד מאיתנו, משתמשי פייסבוק ובמיוחד בעלי העסקים והמשווקים צריכים לשים אליו לב שכן הן משנות את כללי המשחק:
1. אפליקציית מסנג'ר ו BOT – פייסבוק שמה דגש רב על אפליקציית המסרים שלה ולאחר שצברה בסיס משתמשים גדול זה הזמן לייצר סביבה ECOSYSTEM, זאת אומרת סביבה של פונקציות ו/או אפליקציות המוקמות ספציפיות עבורה, תומכות ומעשירות אותה. בנוסף, פייסבוק מזהה את הצורך בתקשורת אישית בין לקוח פוטנציאלי לבין עסקים ולכן מגשרת על הפער דרך אפליקציית המסנג'ר. מאפשרת שיח צ'אט בזמן אמת עם בעלי העסק ואף תאפשר לבעלי העסק לתכנת BOTIM מוכנים מראש, מעיין תרחישים ידועים מראש שעם כתיבתם על ידי הגולש/לקוח פוטנציאל, הוא יקבל מענה אוטומטי ומיידי, עד כדי כך שזה יראה אנושי לחלוטין וכאילו אדם משוחח עימך מהצד השני.
ניתן כבר עכשיו להתנסות באופציה חדשה זו, מוזמנים לצ'וטט עם אחת מהחברות הללו:
CNN / 1-800 flowers
2. מצלמת 360 חדשה – פייסבוק פיתחה מצלמה אשר מספקת צילומים איכותיים ב 360 מעלות, אין בכוונת פייסבוק למכור מוצר זה אלא לספק קוד פתוח לחברות תוכנה שונות לשם ייצור המוני. למה פייסבוק עושה זאת? בעיקר על מנת לקדם את טכנולוגיית ה (VR (virtual reality שהיא כה מאמינה בה ולייצר עולם תוכן תואם.
3. הודעות ממומנות – עדיין נקודה זו לוטה בערפל, לא יודעים איך בפועל זה יתנהל אבל כן יודעים שבזמן הקרוב חברות עסקיות יוכלו לשלוח דרך המסנג'ר הודעות ממומנות, מה שכמובן מאפשר מיקום חדש ומאוד נחשק לכל מפרסם ומשווק.
4.פייסבוק משחררת את הAPI שלה לשידור בלייב – פייסבוק מאפשרת גישה חופשית למפתחים ולחברות חיצוניות להשתמש בקוד המרכיב את שידור הלייב שלה, פונקצית שידור הלייב חדשה יחסית בפלטפורמת פייסבוק ומאפשרת לכל גולש להעלות בזמן אמת שידור וידיאו ולקבל בזמן אמת פידבק. על ידי פתיחת ה API היא מאפשרת עולם של פיתוחים עסקיים מעניינים אשר עושים שימוש בטכנולוגיה, למשל כמו חברת הרחפנים DJI שעשו הדגמה בכנס וצלמו בעזרת הרחפן החדש שלהם את הכנס. הרחפן והחומרה שבו מבוססת על תוכנה וקוד אשר נשענים על ה API של פייסבוק.

לסיכום מזוקק ומצולם תוכלו גם להציץ בסרטון הבא

ולסיום וכפי שהובטח, "ממתק" לסיום, אנחנו מבינים שעיקר ההכוונה בפייסבוק זה לחזק את אפליקציית המסרים שלה , ה Messenger ליצירת שיח עסקי בקלות יתרה ולכן תוכלו כבר עכשיו להטמיע באתר שלכם Widget שמאפשר לגולש באתר בזמן אמת להתחיל התכתבות עם בעל העסק. ראו דוגמה כאן באתר שלנו
רוצים גם? היכנסו ללינק הזה, הגדירו את תיבת השיחה והטמיעו את הקוד באתר.

וועידת המפתחים של פייסבוק F8

רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.

צרו קשר או התקשרו  1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן 

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world