משבר הקורונה, שבוע ראשון מאחורינו, מה עכשיו?
אז לאחר שצלחנו את השבוע הראשון למשבר (שהוא תמיד השבוע הקשה ביותר),
לאחר פעולות מנע בשבוע הראשון שכללו לדוגמה:
עצירת קמפיינים ממומנים למי שהקמפיין לא היה רלוונטי, שינוי טקסטים לפוסטים אורגניים,
התחלת סרטוני לייב, עדכון הקהילה בשעות פתיחה, משלוחים, שיעורים מרחוק ועוד..
כעת, עוברים לשלב הבא והבשורות הטובות שכבר (מהצד הדיגיטלי) רואים מגמות חיוביות:
- עקב המצב , כולם גולשים וכולם באינטרנט להרבה הרבה יותר שעות – זה אומר חשיפה גדולה יותר מבעבר
- עלויות הקלקה בפרסום הממומן – ירדו משמעותית, הרבה עסקים הפסיקו את הקמפיינים מה שגרם לירידה בעלות.
*הסתכלו בצילום המסך המצורף הלקוח מקמפיין של אחד מלקוחותינו,
הקמפיין הינו קמפיין מסוג לידים ובו יש הפנייה להשארת פרטים תמורת קבלת לינק ישיר לקבוצת וואטסאפ (חינמית)
בה הם יכולים ליהנות ממסרים ייחודיים ולפני כולם בנוחות שלהם.
עלות הליד המתקבלת כרגע היא 2.49 ₪ שזה מטורף !! מיום חמישי הגיעו אליו 107 לידים!!
- נכנסים להבנה שיש שגרה חדשה שצריכים להתמודד עמה וההלם (שגם הצרכנים שלכם היו בו) מתחיל להתפוגג
——————–
המגמות הללו מאפשרות לכם למצוא הזדמנויות שכבר חלקכם. ולשמחתי, מבינים, תופסים ומנצלים.
לדוגמה:
- השקעה בפרסום עבור רשימות תפוצה: לדוגמה > זה הזמן להגדיל קבוצת וואטסאפ –
להניע אנשים דרך פרסום להירשם לקבוצת וואטסאפ ודרכה לשדר מסרים בצורה מהירה עם חשיפה גדולה. - השקעה במרחב הדיגיטלי – דווקא עכשיו ומתוך הבנה שקהילות שלמות שעד כה לא היה להם "חשק" להתעסק עם דיגיטל יעשו זאת.
אתרי אינטרנט, אפליקציות – עכשיו חייבים (כי הבנקים, שירותי המשלוחים וכדומה די מחייבים אותם לביצוע פעולות בדיגיטל)
זאת אומרת יש לכם "חינוך שוק" בחינם! ולכן מגזרים כגון 50+ שאולי עד כה היו פחות דיגיטליים – נכנסים במלוא העוצמה. - הכינו כבר עכשיו חומרים להיום "שאחרי" – הרי המשבר הזה יגמר, ומי שיהיה זריז יאסוף אפילו יותר לקוחות ממה שהיה לו לפני המשבר.
הכינו כבר חומרים (בדגש על סרטוני וידיאו) שמציגים אתכם ביום "שאחרי",
תערכו ותכינו זאת כ"תוכנית מגירה" שתאפשר לכם להעלות לאויר ברגע שתחזרו לשגרה,
שגרה בה הקורונה כבר תהיה מאחורינו או לפחות כשגרה פחות מגבילה.
*זכרו* המשבר הזה יחלוף, במוקדם או במאוחר הוא יחלוף.
אם תלכו אחורה ותבדקו כל משבר אחר שהיה בעבר, אם זה משבר דומה (SARS לדוגמה) או בתחום הנדל"ן ב 2008,
עם סיום המשבר, העסקים שהתמידו בזמן המשבר, לא נעלמו מהתודעה הצרכנית והמשיכו להיות יצירתיים,
יצאו מהמשבר גדולים יותר ובזמן שכולם התעוררו מ"תרדמת החורף" הם היו כבר עם מערך משומן .
אנחנו כאן למענכם ממשיכים לעבוד וזמינים לכל שאלה, התייעצות, חשיבה 🙏🏻
———————————————————————————————
נ.ב
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
צרו קשר או התקשרו 0528803553
נ.ב.ב
* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.