**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**
אנחנו כבר מורגלים דיגיטלית לדעת שתוכן וידיאו כיום הוא ה-סוג תוכן החשוב, הנחשף והמשורשר ביותר כיום ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט, הרשת החברתית כבר שמה בחזונה להיות רשת מבוססת וידיאו ועם רכישות חשובות כגון Oculus גם חווית הצפייה הולכת להשתנות. צפו בדוגמה הבאה לחווית 360 מלאה
הפוסט הבא שרשמנו הוא בהשראת הפוסט מאתר socialmediaexaminer , מי שעוקב אחרינו יודע שאנחנו נוטים פחות ללכת למקום של "השראה" אלא תכנים מקוריים, אבל במקרה של הפוסט הבא חרגנו מהרגלנו כי המחקר שהם ערכו הניב תוצאות מעניינות שכדאי להציף הלאה.
כמובן המגמה בפייסבוק של העדפת סרטוני וידיאו NATIVE על פני שיתופים מיוטיוב היא ברורה בכל המדדים
וכמובן המגמה של וידיאו על פני תמונות גם היא ברורה ומפורטת במאמר, מה שמפתיע זו ההשוואה של סרטונים קצרים שמועלים בפייסבוק לעומת סרטונים ארוכים.
אנו כצורכי מדיה דיגיטלית מורגלים שקצר בהכרח זה טוב יותר ברוב המקרים (כמשווקים/בעלי עסקים), כי הרי רמת הקשב של הגולשים נמוכה ולכן אין טעם להשקיע בסרטון ארוך. אז זהו, שהנתונים הבאים מראים אחרת:
במהלך תקופה של כשנה נבחנו 23 סרטוני וידיאו ואלו המסקנות.
א. ניכר שפייסבוק מתעדפת חשיפה ותפוצה דווקא של סרטונים ארוכים יותר – (מעל 30 שניות) הן במדדי החשיפה והן במדדי הצפייה. יכול להיות שזה מתוך מטרה לייצר גיוון בפיד של הגולשים לסרטונים יותר ארוכים שישאירו מן הסתם גם את הגולשים יותר בפלטפורמה.
משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.
צרו קשר או התקשרו 1599-501015
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)