>> פוסט זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד <<
שיווק דיגיטלי איכותי כיום מדבר על רלוונטיות, מיקוד לקהל המטרה אשר מובילים לאפקטיביות.
המיקוד לא בא לידי ביטוי רק בתכנים מהוקצעים אלא גם בהימצאות בפלטפורמות שונות ורלוונטיות ברחבי הרשת.
הצרכן הדיגיטלי כיום מבלה לא מעט זמן אונליין ועושה שימוש משולב בגלישה ברשת הפייסבוק אבל גם באינסטגרם, יוטיוב, וואטסאפ אתרי אינטרנט ועוד..
סיבה נוספת שתרצו לחזק נכסים דיגיטליים נוספים שלכם הינה מהלוגיקה לא לשים "את כל הביצים בסל אחד", כן תזהו מהי הפלטפורמה העיקרית עבורכם בה תשימו את רוב המשקל הן מבחינת זמן עבודה, הן מבחינת הוצאה תקציבית והן מבחינת העברת טראפיק, (האם זה אתר אינטרנט, דף פייסבוק גם וגם ?) אבל תנהלו קהילה ערה גם במקומות נוספים ברשת בכדי להשאיר לכם כוח שיווקי נוסף שלא תלוי לחלוטין בפלטפורמה זו או אחרת בצורה בלעדית. אולי הגיע הזמן שתרעננו את האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם ותבחנו האם היא תואמת לרצוי.
וסיבה שלישית וטבעית הינה מבחינת קידום אורגני, ככל שתעבירו יותר תנועה איכותית לנכסים שלכם כך הם יקודמו גבוה יותר במנועי החיפוש השונים.
קידום פעולות שיווקיות דיגיטליות בין הנכסים השונים שלכם נקרא Cross Platform ואנו נציג בפניכם כמה דרכים מהירות, קלות וחזקות לייצר תנועת גולשים למקומות נוספים בהם אתם נמצאים ברשת.
#תכללו לינקים לנכסים הדיגיטליים שלכם באיזור ה"אודות" בדף הפייסבוק שלכם:
כמו כל מנוע חיפוש גם פייסבוק יודעת לקרוא טקסט, ולכן עליכם לעזור לה לעזור לכם. מלאו כמה שיותר שדות טקסטואליים בהגדרות הדף שלכם. באיזור ה Long Description הרחיבו על העסק שלכם אבל גם תשלבו לינקים ישירים. להלן דוגמה.
#תכללו את הלינקים בתיאור תמונת הנושא (Cover Photo) של הדף שלכם
אחד ממקומות החשיפה הכי פחות מנוצלים זהו התיאור בתמונת הנושא, לא מעט הקלקות מגיעות מאיזור תמונת הנושא ומדוע שלא יהיה לגולשים שלכם "הנחיות" לאן ללכת הלאה? בנוסף וזו תוספת משמעותית, כשעומדים עם העכבר לכמה שניות (ללא הקלקה) על תמונת הנושא שלכם, במידה והזנתם תיאור, הוא מופיע בצורה הבאה
#הוספת טאבים (אפליקציות)
יש לכם אפשרות להוסיף טאבים שהם מעין "עמודי נחיתה" תחת דף הפייסבוק, תתי קטגוריות. לא נרחיב בפוסט זה לגבי עולם האפליקציות שכן הוא רחב ומדובר בתחום עיסוק בפני עצמו אך כן תשמחו לדעת שיש טאבים/אפליקציות חינמיות להתקנה כמעט לכל פלטפורמה חברתית קיימת. זאת אומרת, יש לכם אפשרות להטמיע אפליקציית אינסטגרם לפייסבוק ואז בלחיצה עליה תוכלו להציג את פיד התמונות שלכם מאינסטגרם בתוך סביבת הפייסבוק. אותה הלוגיקה גם לאפליקציית יוטיוב לפייסבוק וכדומה..
כל כפתור של טאב כזה תוכלו ומומלץ שתערכו ותתאימו לשפה העיצובית הקיימת שלכם.
להלן דוגמה למציאת טאב/אפליקציית אינסטגרם להטמעה בדף שלכם
להלן דוגמה לכפתור אפליקציה שעבר עריכה ועיצוב, זה המקום שהכפתורים מופיעים בדפים העסקיים
דוגמה לתצוגת הFEED תחת דף הפייסבוק, במקרה הזה פיד מאינסטגרם
#תצרו אלבום תמונות
תקימו אלבום תמונות בדף הפייסבוק שלכם ובו אייקונים של הפלטפורמות השונות בהן אתם מוצגים. בתיאור כל תמונה תוסיפו מלל קצר וכמובן את הלינק הישיר לאותו הנכס. תוכלו מדי פעם לעשות שיתוף מחדש לאותו אלבום ובכך לעורר את המודעות של העוקבים שלכם (אותם גולשים שעשו לייק לדף העסקי שלכם) לנכסים השונים.
אז קדימה, עכשיו תורכם! תהיו סושיאליים, תיצרו קהילה ענפה וכזו המתעניינת בתכנים שלכם והכי חשוב תעשו זאת בתשוקה !!
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)