משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing תעודת זהות דיגיטלית

תעודת זהות דיגיטלית

בניית תעודת זהות דיגיטלית לשיפור תוצאות הפרסום

בעל עסק קטן? בוודאי אתה מכיר את התחושה המתסכלת
הקדשת זמן ומאמץ לשיווק העסק אך אין תוצאות!
או יותר חמור מכך, לא יודעים מאיפה להתחיל?

הפוסט הבא יעזור ויציג לך 2 טכניקות בסיס
שיסייעו לך לצאת לדרך ולבנות מהלך שיווקי חכם ונכון,

כזה שיוריד את חוסר הוודאות ויגדיל את הסיכוי להגעה ליעדים העסקיים

הקדמה

בעלי עסקים, במיוחד בעלי עסקים קטנים, נוטים לרכז הרבה משימות אצלם
ואחת המשימות ואפילו הייתי אומר האקוטית ביותר, היא משימת שיווק העסק.

לא כל אדם ניחן ביכולות מעולות במגוון תחומים וגם אם כן, לא תמיד יש זמן ומשאבים להקדיש 100% לכל פעולה,
והתוצאה היא שדווקא השיווק, מנוע הצמיחה של בעל העסק הקטן, נפגע ולא מתפקד ברמה אופטימלית.

כמובן, תמיד אפשר להיעזר באנשי מקצוע, כמו החברה שלנו, בקבלת ייעוץ שעתי אישי או בליווי ארוך טווח,
אך אם עדיין תרצו לנסות לבצע את השיווק לבד, אחד הדברים החשובים זו בניית אסטרטגיה נכונה,
חלק מאסטרטגיה נכונה זו היכרות עם קהל היעד שלכם, אבל יותר מכך, זה ממש לבנות עבורו תעודת זהות דיגיטלית.
הטקטיקות שאציג בפניכם, הינן טקטיקות בסיסיות שאתם יכולים כבר עכשיו לבצע,
פשוטות להבנה וחזקות מאוד בתוצרים שהן מביאות.

דיוק קהל היעד

שתי הטקטיקות המוצגות בפוסט זה הינן נגזרות תחת הכותרת: אסטרטגיה שיווקית,
שהיא כאמור חלק מתוכנית עסקית כוללת שהיא הבסיס בבניית העסק שלכם.

תעודת זהות דיגיטלית – כשמה כן היא, עליכם ממש לבנות ולשרטט את תעודת הזהות של הלקוח/ה הפוטנציאליים שלכם.
גיל, מגדר, תחומי עניין, מקום מגורים, מצב משפחתי, מצב סוציו-אקונומי ועוד..

ככל שתכירו ברמה האישית את קהל המטרה שלכם, כך תוכלו להבין יותר טוב מה מניע אותו,
מהם הקשיים היום יומיים בהם הוא נתקל ותוכלו להציע פתרונות בעזרת המוצר או השירות שלכם.
טיפ חשוב, שימו באותה ת.ז תמונה של בחור/ה המייצגים את קהל המטרה,
זה ממש יוריד את הנושא "לרובד ארצי"
ויעזור לכם לראות מול העיניים למי אתם מכוונים ברמה הכי פרטנית.

דיוק מסרים שיווקיים

כעת, משיש לכם תעודת זהות דיגיטלית של קהל היעד שלכם, אפשר להבין אילו בעיות הוא חווה
אילו קשיים יש לו ברמה היומית ומכאן להציע פתרונות. את הפתרונות אנו עוטפים במסרים שיווקיים.
נתחיל לבנות דף מסרים.
דף מסרים – מהם המסרים שחשוב לכם להציג ללקוחות הפוטנציאליים?
מהם הדברים המבדלים אתכם משאר המתחרים?
רשמו בנקודות מסרים קצרים שסביבם תוכלו לבנות בהמשך מודעות או פוסטים פרסומיים.
התחילו עם 10 מסרים חזקים שיהיו העוגן שלכם בתהליך השיווק.

הכנו לכם גם סרטון קצר בנושא, לכל מי שמעדיף פחות לקרוא ויותר לשמוע ולראות 🙂

נ.ב

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ

צרו קשר או התקשרו  1599-501015

נ.ב.ב

* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

    No feed items found.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world