משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing חותמת דיגיטלית למיילים. טיפ בדקה לעסקים קטנים שרוצים לגדול

חותמת דיגיטלית למיילים. טיפ בדקה לעסקים קטנים שרוצים לגדול

    No feed items found.


**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

שיווק לעסקים זה לא רק פייסבוק או אינסטגרם, אתם, בעלי העסקים הקטנים, נעזרים בערוץ התקשורת הקרוי מיילים בצורה יומית, רציפה ותדירה אך לא חושבים עליו כלל ככלי שיווקי ממדרגה ראשונה.

בהוספת חותמת דיגיטלית בסוף כל מייל, תוכלו להציג מידע רלוונטי לנמען, להפנות אותו ללינקים ונכסים דיגיטלים רלוונטיים ומעל הכל להציג בצורה מקצועית יותר את עצמכם. הפוסט הבא יסביר לכם ממש בקצרה, או יותר נכון, בדקה, איך גם אתם יכולים להטמיע חותמת דיגיטלית איכותית במיילים היוצאים שלכם.

הפעם ב #טיפ_בדקה, חתימה דיגיטלית, נכון, מדובר במשהו מיושן, כולם מדברים היום על רשתות חברתיות אבל עדיין אנו משתמשים, בכלי זה, מיילים, כערוץ תקשורת ממדרגה ראשונה לשיח עם לקוחות, מתעניינים ועוד..
ולכן חשוב שגם תקשורת זו תציג אותנו בצורה מיתוגית, מקצועית ואפילו תתרום לנו טראפיק אורגני איכותי עם כפתורי הפנייה. איך מייצרים כזאת חותמת דיגיטלית לעסקים? יש המון שיטות ותוכנות, אני אמליץ על HTMLSIG חינמית ופשוטה.
לאחר כניסה לאתר לחצו על Try a free signature ומשם מלאו את השדות הרצויים עם פרטיכם ופרטי העסק כולל לינקים לנכסים הדיגיטליים שלכם, לחצו על Create signature וזהו. תתחדשו

האם צפיתם ב #טיפ_בדקה הקודם שלנו? לחצו בשביל לדעת איך להקים קבוצה תחת דף עסקי, האופציה החדשה מבית פייסבוק

משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.

צרו קשר או התקשרו 1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

 

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world