משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing מה השימוש בדוח "מונחי חיפוש"? | Search terms | גוגל אדס

מה השימוש בדוח "מונחי חיפוש"? | Search terms | גוגל אדס

מה אומר דוח "מונחי חיפוש" בגוגל אדס ואיך להשתמש בו?

חיפוש על בסיס ביטוי מפתח הוא הבסיס

מערכת הפרסום של גוגל בבסיסה בנויה על ביטויים/ מילות מפתח שעבורם אתם רוצים לשלם כסף,
זאת אומרת, אתם רוצים שהמודעה שלכם תעלה במיקום גבוה כאשר יחפשו ביטוי הרלוונטי למוצר או השירות שלכם,
כך אתם מגבירים את ההקלקה על המודעה שלכם ומכאן את הגשמת היעדים העסקיים.

עם זאת, במרבית המקרים בפרסום בגוגל, גם אם בחרנו ביטויי מפתח ספציפיים,
המודעה שלכם יכולה להיחשף גם לגולשים אשר רשמו ביטויים קרובים או דומים לביטוי המפתח,
ודוח מונחי החיפוש הוא המקום להכיר בכך ולראות במדויק היכן הוצאתי את התקציב.

הבנתי מה אומר אותו דוח, איך אני עושה בו שימוש שוטף?

דוח מונחי חיפוש הוא כלי בסיסי והכרחי אשר יסייע לכם למטב את הקמפיינים במערכת גוגל אדס,
דוח מונחי חיפוש מאפשר לי להבין דרך אילו שאילתות חיפוש הגיעו אליי בפועל,
הדוח מאפשר לי לראות האם הופעתי בשאילתות ממש לא רלוונטיות למוצר או השירות שלי
או שלמשל יש מילת מפתח שחוזרת על עצמה (למשל שם של מתחרה) בשאילתות השונות
ואני לא רוצה לקחת חלק בפרסום על שאילתות אלא, כאשר אסמן שאילתות אלה ו"אגיד" למערכת
שאני לא רוצה להופיע בעתיד בהן, בעצם מנעתי הקלקה שתגיע דרך שאילתות אלה בעתיד ובכך חסכתי כסף.

יתרון נוסף בשימוש שוטף בדוח מונחי חיפוש,
זה המקום לגלות שאילתות או יותר נכון ביטויי מפתח שכלל לא חשבתם שיהיו רווחיים או נכונים לקמפיין שלכם
אך הנתונים שלהם, בדוח מונחי החיפוש, מצביעים להיפך, שהם מייצרים הקלקה אבל חשוב מכך יוצרים המרה
ולכן יש מקום לקחת אותם ולכלול במחסנית הביטויים שתרצו לשים עליהם כסף ,
להתחרות עליהם בצורה מודעת ולייצר עבורם מודעות ספציפיות.

באיזה תדירות להסתכל בדוח מונחי חיפוש?

דוח מונחי חיפוש זה אחד הכלים הבסיסיים בקמפיינים מבוססי רשת חיפוש,
במיוחד אם מדובר בקמפיין חדש אנו ממליצים להציץ בדוח זה מדי 24 שעות (במיוחד בתקציבים גדולים),
אם מדובר בקמפיין שכבר עבר כחודש פעילות ניתן להוריד קצב בדיקה ל 48 שעות ואף 72 שעות.

נ.ב

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ

צרו קשר או התקשרו 0528803553

נ.ב.ב

* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world