משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing קחו צעד אחורה! הטיפ שיעשה לכם את הפרסום בפייסבוק ובגוגל

קחו צעד אחורה! הטיפ שיעשה לכם את הפרסום בפייסבוק ובגוגל

קחו צעד אחורה במשפך השיווקי

הרי כולם רוצים למקסם!
אם כבר השקענו, אנו רוצים תמורה בעד האגרה, ואם אפשר יותר בפחות, מה טוב

ניר חולי, מנכ"ל ובעלים של חברת נינג'ה מונקי בסרטון נוסף מתוך ערוץ היוטיוב האישי שלו
ובו הוא חושף טקטיקות ואסטרטגיות לשיווק עסקי וחכם.

עשינו הכל והתוצאות עדיין לא מיטביות

מה קורה אם הקמנו קמפיינים בפייסבוק/ גוגל ועשינו את כל "המשחקים" האפשריים מבחינת פילוח,
קריאייטיב אבל עדיין מחיר ההמרה הסופי גבוה מבחינתי? או לחלופין אני מקבל מעט מדי המרות? (שזה די משתנים מקבילים וחופפים).

אז הטיפ שלי עבורכם הוא עוד טקטיקה שאפשר לנקוט בה והוכיחה עצמה מספר פעמים אצל הלקוחות שלנו.
קחו צעד אחורה! מה הכוונה?
שאנו מקימים קמפיין אנו ממוקדי מטרה, אנו רוצים להשיג יותר תוצאה ממטרה כלשהי.
יותר מכירות, יותר לידים, יותר הודעות וכדומה…
בבחירת מטרה פרסומית אנו בעצם "אומרים" לאלגוריתם של מנוע הפרסום,
אני רוצה יותר פעולות מהסוג הספציפי הזה, אבל כדי שהמערכת תוכל למטב את הפרסום
למטרה הספציפית שאני רוצה, היא צריכה כמות של המרות (דומות) קודמות כדי להתחיל לבצע תהליכי מיטוב
אבל, מה קורה אם הקמפיין שלנו עדיין לא מצליח להשיג את רף ההמרות המינימלי שדרוש?

קחו צעד אחורה

אם הקמתם קמפיין אשר ממוקד מטרה של רכישות באתר, קחו צעד אחורה וכעת הקמפיין יהיה ממוקד להוספה לסל.
עוד דוגמה, אם הקמתם קמפיין אשר ממוקד מטרה של לידים,
קחו צעד אחורה וכעת הקמפיין יהיה ממוקד שליחת הודעות.

אם משהו מתעניין (בגדול) מה הפעולות הללו עושות, אנו בעצם מרחיבים מעט את אפשרויות הפילוח של מערכת הפרסום
ונותנים לאלגוריתם לעזור לנו.
בגדול, אתם צריכים לזכור , ככל שעובר הזמן, האלגוריתם ומערכות הפרסום השונות משתכללות
ובעצם אנו פחות צריכים לכוון אותם בדיוק בדיוק לקהל שאנו רוצים,
אלא היא (מערכת הפרסום) כבר ממש יודעת להשיג לנו אותו עם מעט פרמטרים.
העליתי על כך סרטון נפרד, מי שמעוניין יכול לצפות גם בו

לסיכום

כמו כל טקטיקה ומהלך שיווקי, תנסו, תבחנו על הקהל שלכם ותעקבו אחר התוצאות.
מניסיוננו במצבים בהם אנו הרגשנו "תקיעה" מסוימת בתוצאות זהו מהלך שסייע לנו להניע את הגלגלים,
להגדיל המרות ולהוריד עלויות המרה סופיות.

נ.ב

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ

צרו קשר או התקשרו 0528803553

נ.ב.ב

* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world