
איך תדעו אם התקציב שלכם לפרסום נמוך מדי?
בעלי עסקים רבים מתמודדים עם השאלה – האם התקציב שאני משקיע בפרסום דיגיטלי מספיק? מתי נכון להגדיל אותו, ומהם הסימנים לכך שהתקציב נמוך מדי? במאמר
בעלי עסקים רבים מתמודדים עם השאלה – האם התקציב שאני משקיע בפרסום דיגיטלי מספיק? מתי נכון להגדיל אותו, ומהם הסימנים לכך שהתקציב נמוך מדי? במאמר
האם לאשר את ההמלצות של פייסבוק? מה שמפרסמים לא מספרים לכם! מבוא הם יודעים הכי טוב לא? ההמלצות האוטומטיות של פייסבוק יכולות להיות מפתות מאוד
האם לשווק את העסק בחגים? מבוא בחגים, כאשר הקהל מצוי באווירה אחרת, עולה השאלה המרכזית – האם כדאי להשקיע בשיווק העסק? בסרטון "האם לשווק את
הקדמה בעידן הדיגיטלי של היום, הבחירה בערוץ השיווקי הנכון יכולה להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון של עסק. ערוץ השיווק משפיע על טווח ההגעה לקהל היעד,
במאמר זה נעסוק בעדכון הגדול ביותר של גוגל לשירות "העסק שלי" בנושא הודעות, אשר מאפשר כעת שליחת הודעות ישירות באמצעות SMS ו-WhatsApp. העדכון הזה מהווה
חשיבות המיתוג בשוק התחרותי של היום, מיתוג הפך להיות קריטי ביותר לעסקים שמחפשים להבדיל את עצמם. ניר חולי, הבעלים של נינג'ה מונקי, חברת שיווק דיגיטלי,
בעולם השיווק הדיגיטלי המודרני, עסקים קטנים מתמודדים עם אתגר משמעותי: כיצד להגיע לקהל היעד בצורה היעילה והמהירה ביותר. אחת השאלות המרכזיות שהרבה בעלי עסקים שואלים
בעלי עסקים קטנים רבים מוצאים עצמם מתמודדים עם האתגרים של ניהול שיווק ברשתות החברתיות. בעידן הדיגיטלי שבו קיימת חשיבות עליונה ליצירת תוכן איכותי ומושך, רבים
התמקדו בחוויה ולא במוצר במציאות התחרותית של השוק המודרני, השאלה כבר אינה "האם המוצר שלי טוב?", אלא "האם המוצר שלי ייחודי?". כאשר כל כך הרבה
מערכת LEAD CENTER של פייסבוק – איך היא יכולה לעזור לעסק שלכם? בימינו, כאשר שיווק דיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתו של עסק, בעלים ומנהלים
מה זה קריאייטיב דינאמי? בעידן הדיגיטלי המהיר שבו אנו חיים, שיווק ופרסום חייבים להיות יותר ממוקדים, אישיים ומשתנים באופן תמידי כדי להתאים לקהל היעד המתהווה.
המרכיב החסר באסטרטגיית התוכן שלך: שיווק בזמן אמת בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, השגת תשומת לב ותשקיף רחב על התוכן שלנו היא משימה לא פשוטה.
אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים