
שיווק מבוסס חוויה
שיווק מבוסס חוויה בשוק תחרותי כמו זה של היום, למצוא דרך לבלוט הוא משימה לא הכי פשוטה. עסקים רבים מתמקדים בהורדת מחיר כדי למשוך לקוחות,
שיווק מבוסס חוויה בשוק תחרותי כמו זה של היום, למצוא דרך לבלוט הוא משימה לא הכי פשוטה. עסקים רבים מתמקדים בהורדת מחיר כדי למשוך לקוחות,
האם אני זקוק בכלל למשפך שיווקי #תובנותעלגלגלים ממשיכות להתגלגל! והפעם נדבר על נושא חיוני לכל עסק קטן: מה זה בכלל משפך שיווקי? בתחום השיווק, הרבה מונחים
היזהרו במה שאתם מבקשים כי זה יכול להתגשם מכירים את האימרה: "היזהרו במה שאתם מבקשים כי זה יכול להתגשם"? ובכן, זהירות בבקשות שלנו היא חיונית
שמעתי את זה כל כך הרבה! אם היו שואלים אותי: "ניר, מהו הקושי שבעיקר בעלי עסקים קטנים מביעים כחלק משיווק העסק"? הייתי משיב בדיוק את
הדרך הכי יעילה לשווק את העסק כאשר אתה עסק חדש אז רק יצאתם לדרך… אין לכם תזרים שבאמצעותו אפשר לנקוט בפעולות כגון קמפיינים ממומנים ברשת
שאלה קטנה ופשוטה יכולה לחסוך לכם כל כך הרבה תסכול ועצבים בהמשך כמה פעמים קיבלתם הודעות משרדיות או מיילים שהכילו בקשות מוזרות, הצעות מפתות או
צעד אחר צעד: איך הגדלנו חשיפה אורגנית ביוטיוב – מקרה בוחן לדוגמה אם גם אתם שואפים להגדיל את החשיפה האורגנית של הסרטונים שלכם ביוטיוב ולהגיע
עדכון קטן אך עם משמעות גדולה מכיוון מערכת CHATGPT בעולם הדיגיטלי המשתנה במהירות מסחררת, כל עדכון הוא בעל משמעות. והפעם, יש לנו חדשות מרגשות במיוחד
איך בוחרים תקציב לקמפיין? ניהול נכון של תקציב לקמפיין שיווקי הוא אחד מהאתגרים הגדולים שמולו עומדים בעלי עסקים קטנים. בין אם אתם משיקים מוצר חדש,
איך בוחרים מחיר יעד המרה עם ההתרחבות המורכבת של העולם הדיגיטלי ותחום השיווק המקוון, אחד הנושאים הקריטיים שכל בעלי עסקים קטנים צריכים להתמודד איתם הוא
חשבו על אוטומציה ככלי לייעול עסקי בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים קטנים מתמודדים עם אתגרים רבים: ניהול זמן, תקציבים מוגבלים ותחרות אינטנסיבית בשוק. לכן, כל
המשתנה הפרסומי שאף אחד לא מדבר עליו נכון, זה נשמע "מיסתורי" המשתנה הפרסומי שאף אחד לא מדבר עליו, אבל בפועל, זה הרבה יותר בנאלי אך
אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים