לייצר מענה אוטומטי בכרטיסיית גוגל "העסק שלי"
מענה אוטומטי בכרטיסיית גוגל "העסק שלי" בשביל מה צריך ערוץ פרסום זה? כרטיסיית גוגל "העסק שלי" או בשמה החדש גוגל "ביזנס" כבר מזמן הפכה לכוח
מענה אוטומטי בכרטיסיית גוגל "העסק שלי" בשביל מה צריך ערוץ פרסום זה? כרטיסיית גוגל "העסק שלי" או בשמה החדש גוגל "ביזנס" כבר מזמן הפכה לכוח
על הקשר בין כמות לידות לגדילה עסקית – או במילים אחרות , על חשיבה שיווקית מחוץ לקופסה איך הצצה בכמות לידות (בחיתוך לחודשים) עזרה לאחת
לאשר או לא לאשר (המלצות מערכות הפרסום) זו השאלה אם אתם מנהלים פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק בוודאי נתקלתם במערכת אשר מציפה לכם המלצות
אוטומציה שיווקית אז על מה כל "הרעש"? בכל מקום שומעים על המילה אוטומציה, זו מילה שבשפה המקצועית נקראת BUZZ WORD זו מילה שאוהבים לזרוק
לחפש את עצמכם בגוגל אנחנו נסביר, הרבה מבעלי עסקים, משווקים ומשתמשים בפלטפורמת גוגל, וספציפית בקמפיין מסוג SEARCH כדי להניב טראפיק איכותי לאתר שלהם או לעמוד
מה אומר מדד התדירות במסעות פרסום דיגיטליים? תדירות זה מדד המסייע לכם לקבל החלטה ניהולית האם לעשות שינוי כלשהו בקמפיין, הוא לא מדד עיקרי כמו
מה זה GTM (גוגל טאג מנג'ר) והאם אני צריך את זה? הסבר קצר בגדול, גוגל טאג מנג'ר זו מערכת מדידה מבית גוגל שמאפשרת לי
מה אומר דוח "מונחי חיפוש" בגוגל אדס ואיך להשתמש בו? חיפוש על בסיס ביטוי מפתח הוא הבסיס מערכת הפרסום של גוגל בבסיסה בנויה על
מה ההבדלים בין סוגי הקליקים השונים בפרסום בפייסבוק? אחד המדדים המרכזיים בכל מסע פרסום בפייסבוק הוא קליקים, אבל יש תחתיו כמה סיווגים שמערכת פייסבוק טורחת
תעשו לי סדר! מה זה הNFT הזה שכולם מדברים עליו בכל מקום בוודאי שמעתם את הביטוי NFT , אם זה בטלויזיה, בשיחות סלון, בפוסטים בפייסבוק
ניהול לידים המדריך למתחילים למה בעצם אני צריך לידים לעסק? לידים, כל בעל עסק, מעוניין ורוצה לקבל לידים, לידים זה החמצן העסקי שמאפשר תקשורת עם
5 פילוחים מנצחים בפייסבוק לשיפור תוצאות הפרסום 5 פילוחים שיכולים כבר היום להזניק את הפרסום שלכם בפייסבוק כדאי להישאר עד הסוף כי מחכה לכם בונוס
אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים