המרכיב החסר באסטרטגיית התוכן שלך: שיווק בזמן אמת
בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, השגת תשומת לב ותשקיף רחב על התוכן שלנו היא משימה לא פשוטה.
אחת השיטות שמציעות פתרון ממשי היא שיווק בזמן אמת (Real-Time Marketing – RTM).
אז מה זה בדיוק RTM? שיווק בזמן אמת עוסק ביצירת תוכן שמתאים לרגע הנוכחי,
תוכן שמתכתב עם מה שקורה כעת בתודעה הציבורית.
בין אם זהו אירוע חדשותי רחב המתרחש בשעה זו, טרנד חדש שנכנס לתודעה או אפילו חג או מאורע שכולם חוגגים,
RTM שם את המותג שלך בקדמת הבמה של השיח הציבורי בצורה רלוונטית ועדכנית.
למה זה חשוב לעסקים קטנים?
עסקים קטנים לעיתים מרגישים מוצפים בתחרות מול המותגים הגדולים, שלהם יש תקציבי פרסום ושיווק עצומים.
אבל, RTM יכול להעניק יתרון מפתיע דווקא לעסקים קטנים על ידי כך שהוא מאפשר להם להגיב מהר ועם תוכן שמעורר הדים במהירות רבה.
כיצד זה עובד?
RTM יכול להיות כל דבר – מפוסט חברתי חדשני ועד וידאו קצר, המנצל את הרגע שבו כולם מדברים על נושא מסוים.
דמיינו את ההשפעה שיש לפוסט כאשר הוא מתפרסם בדיוק ברגע שבו הקהל שלכם הכי מושקע בנושא המדובר.
טיפים ליצירת שיווק בזמן אמת:
1. מעקב אחר טרנדים:היו קשובים לצד התקשורתיים והחברתיים,
כדי לזהות במהירות כל נושא או טרנד שהשוק שלכם עשוי להתעניין בו.
2. תגובה מהירה: הכינו כלים שיוכלו לאפשר לכם לפרסם תוכן במהירות. טאבלטים,
אפליקציות לעריכת תמונות/וידאו ותוכנות ניהול מדיה חברתית – הכל שווה להתכונן מראש.
3. תוכן יצירתי ומרגש:אל תסתפקו רק בתגובה לאירועים, היו יצירתיים איך אתם ממנפים אותם.
חשוב שתוכן ישדר את ערכי המותג שלכם וידבר לקהל בצורה חדשנית ומרגשת.
לסיכום
לא לפספס את ההזדמנות הבאה שלך לבלוט!
RTM יכול להביא לעסק שלך את ההזדמנות לבלוט ולהדהד בתודעת הקהל בצורה שלא נראתה כמוה בעבר.
אל תמנעו מעצמכם לנצל את המומנטום התקשורתי הבא כדי לשים את העסק שלכם בחזית!
נ.ב
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
צרו קשר או התקשרו 0528803553