**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**
מי אשר משווק בפייסבוק מכיר את המגבלה המעצבנת, המעיקה והמיותרת שחסמה כל מי שניסה להעלות מודעה שעל גבי התמונה המעוצבת יש יותר מ 20% טקסט. המגבלה בבסיסה הציגה היגיון פרסומי, היא ניסתה לדחוף את המפרסמים להוריד מלל מהתמונה ולייצר בסופו של דבר מודעות מושכות יותר, וויזואליות יותר, אשר יובילו להקלקות מרובות יותר ולא יהיו עמוסות לעייפה במלל שיווקי.
אך הביצוע היה קלוקל, לא היה וודאות ואחידות, היו מקרים שמודעה אשר בעלת יותר מ 20% טקסט על התמונה אושרה, יום לאחר מכן נדחתה או להיפך, גם אם נעזרת בכלי אשר הציעה פייסבוק, אותו GRID מפורסם המאפשר להעלות את התמונה המעוצבת ולקבל אמת מידה האם חרגת מהמגבלה, היה כלי לא אמין בלשון המעטה.
כבר לא סופרים אחוזים, על ההגבלה שפייסבוק שינתה
פייסבוק במהלך חודש אפריל 2016 שיחררה בהדרגתיות את השינוי המיוחל והחליטה להסיר את המגבלה ולאפשר חופשיות למפרסמים, זאת אומרת, אתם רוצים להעמיס מלל על גבי התמונה המצורפת? על הכיפאק! אבל….קחו בחשבון שכנראה החשיפה של אותה מודעה תהיה מועטה. איך נדע?
רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.
צרו קשר או התקשרו 1599-501015
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)