משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing מסנג'ר קוד בפייסבוק, הדבר הבא שאתם צריכים להכיר

מסנג'ר קוד בפייסבוק, הדבר הבא שאתם צריכים להכיר

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**
עסקים עושים עם אנשים, זאת כולם יודעים ומסתבר שגם בפייסבוק. זו תקופה שיש דגש חזק בדפים עסקיים בפייסבוק על נושא שירות הלקוחות, הן מהכיוון של האפשרות הקיימת להכנת "מחסנית" תגובות אשר תשלח כמענה אוטומטי לפונים במקרה של עומס או כאשר מתבצעת פנייה לא בשעות הפעילות והן מהכיוון של בוטים ופיתוח אפליקציית ה Messenger שתאפשר שיח צ'ט ישירות בין המתעניין בשירות/מוצר לבין מנהלי העמוד/בעלי החברה. בכנס ה F8 האחרון פייסבוק נתנו על כך הרחבה ודגש, כחלק מנושאי הוועידה ובסופו של דבר ככל שתהיו כבעלי עסקים יותר זמינים ונגישים, כך תוכלו למכור ולייצר רווחיות דרך פייסבוק ביתר קלות.

לשם כך פייסבוק "רוכבת" על הטרנד המתגבר של SnapChat ומשתמשת בפיצ'ר שהגולשים כבר מוכנים ומורגלים להשתמש והוא Code. החלוץ הראשוני היה ה Qr Code אשר בדומה לברקוד בסופרמרקט, מספק חיבור בין המרחב הפיזי לדיגיטלי וחובן בתוכו מסר שבעזרת אפליקציה ייעודית אפשר לגלות. SnapChat הגדילה לעשות ונתנה כבוד ניכר לקוד שלה וביססה את מנוע צמיחתה ויצירת הקשרים בין משתמשיה בעזרת ה SnapCode. כאשר משתמש סנאפצ'ט רוצה לעקוב אחרי משתמש הוא יכול לחפשו בכמה דרכים: הרגילות הינן על ידי שם משתמש, או אנשי קשר במכשיר הנייד אך אפשר גם לצלם את ה SnapCode ואז במהירות למצוא את המשתמש הרצוי. להלן ה SnapCode שלי – מוזמנים לעקוב אחרי 🙂

snapcode

אבל נחזור לנושא המרכזי של הפוסט, פייסבוק משכילה לעשות ומוציאה Messenger Code, מה הוא מקודד? או יותר נכון מה הוא עושה? הוא מאפשר על ידי סריקתו לפתוח בצורה מהירה את הצ'אט מול אותו משתמש או הדף העסקי.
איך סורקים את הקוד? מאוד פשוט. במידה ועדיין לא התקנתם אצלכם את האפליקציה מומלץ להתקין את אפליקציית
 Facebook Messenger , שבלי שום קשר לקוד, תעשיר את חווית הצ'יטוט שלכם עם שאר משתמשי פייסבוק וזה די נחמד.

לאחר ההתקנה, אתם ניגשים לטאב הזה ואז פשוט סורקים את הקוד הרצוי וראו איזה פלא, בצורה אוטומטית נפתח הצ'אט ואתם יכולים לשוחח ישירות עם אותו פרופיל או בעל העסק.
messenger code

מוזמנים לנסות זאת ולסרוק את הקוד שאנו צירפנו כאן ולהגיד לנו שלום.

messener code

איך יוצרים קוד משלכם?
1. בכדי ליצור קוד לשיחה ישירה עם הפרופיל האישי שלכם יש להיכנס לאפליקציה ולגשת לטאב הזה
facebook messenger

2. במידה ואתם רוצים לייצר קוד עבור הדף העסקי שלכם ולמשל להדפיסו ולשים אותו בכרטיס ביקור/פלאיירים ובכך לאפשר ללקוחות ו/או למתעניינים אפשרות בקלות לשיחה ישירה ופרטית עם בעל העסק. עליכם להיכנס לדף העסקי שלכם, לאיזור ההודעות ושם ללחוץ על הכפתור המסומן בצילום המסך

facebook

רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.

צרו קשר או התקשרו  1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן 

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world