שפרו תוצאות בפרסום בפייסבוק
מוציאים כסף בפרסום בפייסבוק ועדיין לא מגיעים לתוצאות הרצויות? זאת אומרת יש חשיפה אבל אין המרה עסקית לטלפונים או לידים
בפוסט הבא נגלה לכם טריק אחד קטן (מיני רבים אפשריים) שאנו מכירים שבעלי עסקים נוטים לפספס וזו טעות! התייחסות לכפתור הבא במערכת, יכולה מאוד לדייק את הפרסום שלכם וכתוצאה להגדיל תוצר עסקי
הקדמה
הפרסום בפייסבוק רק הולך ומשתכלל הולך ומסתעף, אבל דבר אחד נשאר קבוע,
היכולת שלכם להכיר את העסק שלכם, את קהל המטרה שלכם ואת הרגלי הרכישה שלו,
ככל שתכירו טוב יותר כך תוכלו לסמן למערכת בדיוק לאיזה קהל להציג את המודעות שלכם.
אז נכון, פילוח מדוקדק יוריד לכם את כמות החשיפה הפוטנציאלית,
אבל תפסיקו לחשוב במונחים של מספרים גדולים! אתם רוצים דיוק, כזה שימקסם את ההוצאה הכספית שלכם.
על מה אנחנו מדברים?
במנוע הפרסום הממומן יש את שורת ה Locations שהיא בעצם המקום לסמן למערכת באיזה איזור גיאוגרפי אתם רוצים לפרסם את המודעות,
או יותר נכון אילו גולשים יחשפו למודעות לפי המיקום של אותו גולש.
ברירת המחדל בפייסבוק היא EveryOne it this location , שזה אומר כולם במיקום הנבחר,
שזה בסדר אבל לא תמיד מתאים לך.
פייסבוק בעצם מכוונת גם לגולשים אשר גרים במיקום הנבחר אבל גם כאלה שסומנו לפי המערכת שהם עוברים באורח קבע במיקומים הללו,
או נמצאים בחופשה כרגע במיקום הזה ולכן עבורך,
לדוגמה: בעל הסטודיו לפילאטיס, לא יהיה רלוונטי לבחור את המיקום בהצגה לכולם,
כי בהיכרות עם הרגלי הרכישה של קהל המטרה שלך, מי שרוכש מינוי לטווח ארוך בסטודיו
אלו אותם הגולשים הגרים במיקום הספציפי ולכן חשוב שתגדירו זאת למערכת.
הכנו גם סרטון קצר בנושא, במסגרת סרטוני #טיפ_בדקה שלנו
נ.ב
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
צרו קשר או התקשרו 1599-501015
נ.ב.ב
* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.
No feed items found.