מה ההבדלים בין סוגי הקליקים השונים בפרסום בפייסבוק?
אחד המדדים המרכזיים בכל מסע פרסום בפייסבוק הוא קליקים,
אבל יש תחתיו כמה סיווגים שמערכת פייסבוק טורחת להציג לנו וכדאי שנכיר את ההבדלים:
1.כל הקליקים All clicks
2.לינק קליק Link clicks
3.קליקים "החוצה" outbound clicks
4.צפיות בעמוד הנחיתה Landing page views
שימו לב ! המדד הראשון ברשימה בדר"כ יציג את המספר הגבוה ביותר
לאחר המדד השני בדר"כ בעל נתונים קטנים יותר וכך הלאה
עד המדד הרביעי שהוא לרוב יהיה הקטן ביותר.
1.כל הקליקים
בפייסבוק זהו יהיה הנתון הגדול ביותר כי הוא כולל בתוכו את כל הקליקים שקרו עקב הפרסום שערכתם,
זה כולל קליקים על הלינק לדף העסקי, קליקים ללינק חיצוני,
אבל גם קליקים לתגובות, קליקים לשיתופים, קליקים על התמונה במודעה ועוד..
2.לינק קליק Link clicks
זה כולל קליקים המובילים לעמוד הנחיתה שלכם, זה יכול להיות בתוך או מחוץ לפייסבוק,
זה הלינק הנמצא בכפתור ההנעה לפעולה במודעה ו/או בטקסט המודעה, בקופי שכתבתם.
3.קליקים "החוצה" outbound
זה קליקים שלוקחים את הגולש החוצה מפייסבוק בלבד
4.צפיות בעמוד הנחיתה Landing page views
זה מספר הפעמים שגולש לחץ על קליק לעמוד הנחיתה שלכם וחיכה עד שהעמוד הזה יטען,
זאת אומרת, אם נתייחס שנייה לסעיף הקודם, קרי למדד הנקראoutbound clicks
יכול להיות שמישהו הקליק על לינק המוביל לנכס חיצוני אבל לא באמת ראה את התוכן,
לא חיכה שהוא יטען וחזר אחורה לגלוש בפייסבוק.
הנתון הזה "צפיות בעמוד הנחיתה" סופר רק הקלקות שגם הניבו צפייה בעמוד הנחיתה בפועל.
כפי שאתם מבינים אם אתם מפרסמים דרך מערכת הפרסום של פייסבוק
נכס חיצוני כמו עמוד נחיתה או אתר אינטרנט,
הנתון הזה הוא האיכותי ביותר עבורכם, אבל כדי להפעילו עליכם קודם לוודא שהטמעתם באתר פיקסל של פייסבוק.
נ.ב
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
צרו קשר או התקשרו 0528803553
נ.ב.ב
* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.