משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing מה אומר מדד התדירות? | ואיך אני יכול להיעזר בו לשם שיפור תוצאות הקמפיינים

מה אומר מדד התדירות? | ואיך אני יכול להיעזר בו לשם שיפור תוצאות הקמפיינים

מה אומר מדד התדירות במסעות פרסום דיגיטליים?

תדירות זה מדד המסייע לכם לקבל החלטה ניהולית האם לעשות שינוי כלשהו בקמפיין,
הוא לא מדד עיקרי כמו למשל תוצאות שהתקבלו מהקמפיין ועלות התוצאה
אך הוא מדד מסייע שיסייע לכם למשל להחליט האם הגיע הזמן לרענן את הקריאייטיבים או אולי לכוון לפילוח, לקהל יעד חדש ורענן.

אז מה הוא אומר בעצם?

תדירות בהגדרה המקצועית שלו זה מספר הפעמים בממוצע שכל יוניק (קרי, משתמש ייחודי במערכת) נחשף למודעה שלכם.
וכפי שאתם בוודאי כבר מבינים, מדובר בטווח מסוים אשר מאוד תלוי במוצר או השירות שאתם מוכרים,
ככל שהשירות או המוצר יקרים ו/או מורכבים יותר תצטרכו יותר לחזור על המסר מאשר מוצר זול.

זאת אומרת, מחד אם אתם רואים בקמפיינים תדירות 1 אז ניתן להסיק שכנראה עדיין לא מספיק "פמפמתם" את המסר
וצריך לתת לו עוד לרוץ , מאידך אם אתם רואים תדירות 20 אז יש כבר "עייפות" למודעות וקהל היעד כבר די אדיש להן.

מה זה אומר לגבי ניהול הקמפיינים הדיגיטליים שלי?

לכן, אתם צריכים לעקוב אחר המדד ולראות שאתם בטווח הנורמה,
להצליב אותו עם משתנים נוספים שיש לכם מהקמפיין כמו משתני התוצאה,
אם התוצאה משביעת רצון אז תמשיכו אך אם התוצאה לא משביעת רצון,
זהו מדד שתרצו לחקור ואולי הוא יסמן לכם את "האקדח המעשן" בקמפיין שעליכם לשנות.

תדירות גבוה במיוחד , זו תופעה שבעיקר תתקלו בה בקהלים קטנים כמו קהלים מסוג "רימרקטינג"
ישנם סוגי קמפיינים גם בגוגל וגם בפייסבוק שתוכלו מראש להקים קמפיין עם Frequency cap ,
עם מגבלה מובנית במערכת שאומרת אני רוצה לחשוף X פעמים את המודעות שלי לכל משתמש,
לחלופין אני ממליץ להשתמש פשוט בקמפיין המרה רגיל אך לנטר אחר המשתנה הזה, לקבוע RULE ,
חוק אוטומטי שיתריע שחציתם סף תדירות מסוים ומשם לחקור.

נ.ב

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ

צרו קשר או התקשרו 0528803553

נ.ב.ב

* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world