משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
שיווק דיגיטלי בשוק העבודה הישראלי 2017. פוסט חובה לכל עוסק עתידי בתחום

שיווק דיגיטלי בשוק העבודה הישראלי 2017. פוסט חובה לכל עוסק עתידי בתחום

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

שיווק דיגיטלי בשנת 2017, מה שוק העבודה בישראל מציע לעוסקים בתחום? אלו משרות יש ומה הכישורים הנדרשים? הבדלי שכר ועוד..פוסט חובה לכל מי שרוצה להיכנס לתחום

וגם 3 תובנות שאתם יכולים לעשות כבר היום כדי לדאוג למשרה שלכם מחר

כיום, עולם השיווק הדיגיטלי קוסם לרבים כל כך, הוא מאפשר מגוון של משרות ותחומי עיסוק, מאיש תוכן וקריאייטיב ועד מנתח נתונים וקניין מדיה, מעובד שכיר ועד נותן שירותי פרילאנס, אבל לפני שאתם רצים קדימה, מה באמת מתאים לכם?
קודם כל בואו נגדיר מה זה שיווק – כיום מושג השיווק מורכב משילוב של שיווק וטכנולוגיה, זאת אומרת כיום סט הכלים של משווק דיגיטלי או עוסק בתחום צריך להיות משולב בראייה שיווקית/מכירתית לצד הבנה של תהליכים טכנולוגיים,  מכיוון שהכלים עימם אתם משווקים אלו כלים ממוחשבים, ככל שתבינו טוב יותר את היכולות הטכנולוגיות תוכלו להיות מדויקים יותר עם החשיבה היצירתית והנעת תהליכי שיווק.
בגדול אתם כמשווקים יכולים לבחור "לנוע על הסקאלה" של בין להיות אמן לבין להיות מדען, זאת אומרת ללכת לתפקידים הדורשים חשיבה יצירתית, אמנותית אל מול תפקידים הדורשים ניתוח נתונים, אנליזה והסקת תובנות.
בואו נכיר כמה תפקידים נפוצים כיום בעולם של שיווק דיגיטלי:
SEO – מקדם אתרים במנועי חיפוש, תחום ידע רחב שמטרתו להעלות גבוה ככל שניתן, בצורה אורגנית, אתרי אינטרנט במנועי חיפוש כאשר בראשם , גוגל. התפקיד משלב המון פעולות, חלקן ברמת תוכן ושילוב מילים וביטויים רלוונטיים לאתר וחלקן טכניות ברמת קישורים יוצאים ונכנסים לאתר, שיפור מהירות הזנקה, בניית היררכיית אתר ועוד…התוצר הסופי המבטא את ההתקדמות הוא דוח תקופתי המצביע על העלייה של המילים ו/או הביטויים הרצויים בדירוג.
PPC – קניין מדיה, מנהל מודעות ממומנות ברשתות פרסום שונות. תפקיד זה אוגד בתוכו פעילות קידומית ממומנת דרך רשתות פרסום כגון: פייסבוק, גוגל, אאוטבריין וכדומה..על רוכש המדיה להבין איך המערכות עובדות ויכולות הפילוח שלהן, לנתח נתונים בזמן אמת ולבצע אופטימיזציה בשביל להוריד עלויות הקלקה.
CREATIVE – אנשי מחלקת קריאייטיב תפקידם להציג בצורה הכי נכונה, מעניינת ומושכת את המסר השיווקי לקהל המטרה. הם יכולים להשתמש בכלים טקסטואליים או ויזואליים כגון תמונה או וידיאו.
UI /UX /CX – אנשי תכנות שמטרתם לייצר חווית גלישה ידידותית, נוחה ונכונה כמה שניתן, במידה ויעשו זאת הגולשים ירצו להישאר באתר, לשוטט בו כמה שיותר וגם לחזור בעתיד. תפקידים מאוד מעניינים שמשלבים עבודה תכנותית לצד פן פסיכולוגי להבנת הרגלי משתמש. כיום בעולם אפליקציות, תפקידים אלו מבוקשים אף יותר כי הם ההבדל בין תנועה ומשתמשים באפליקציה לבין כסף שנכנס דרך האפליקציה.
MANAGER – מנהלי קהילה או מנהלי לקוח הם החוליה המקשרת בין אנשי הארגון "הביצועיסטים" לבין הלקוח והעברת הידע השוטף אליו. הם צריכים לאהוב אנשים, להבין מצד אחד את כל אנשי הארגון ותפקידם ומצד שני לדעת לנהל ולתת שירות ללקוח על הצד הטוב ביותר.
DATA – אנשי מחקר ואנליסטים אשר תפקידם לדלות מתוך המידע הרב שנצבר בארגון, תובנות מעשיות שישפרו את רווחיות העסק. BIG DATA כבר מזמן הפך להיות מושג שגור ובעולם דיגיטלי שהכל נרשם ומתועד, היכולת לנהל הרבה מידע זו יכולת קריטית לכל ארגון.

הרצאה בתחום הזה התקיימה בקורס רשתות חברתיות בהנחיית ניר חולי במכללה האקדמית עמק יזרעאל. ההרצאה הינה הרצאת אורח של כרמל ברן מייסד ארגון הדיגיטל הישראלי
מי שרוצה לצפות בהרצאה אשר הועברה בשידור ישיר בדף הפייסבוק שלנו יכול לראותה כאן למטה

ולמי שרוצה ישר לקפוץ ל 3 התובנות שכבר עכשיו יסדרו לו את העבודה של מחר יכול לראות את הסרטון הבא

    No feed items found.

משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.

צרו קשר או התקשרו 1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

רוצים לקבל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וכל מה שעסק קטן זקוק לו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו והמיילים שלכם יהיו עשירים ומועילים יותר

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן