משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing האתר שלי לא מייצר המרות

האתר שלי לא מייצר המרות

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

אז כבר החלטת לעשות את הצעד ולשווק באמצעים דיגיטליים ואפילו הקמת אתר אינטרנט ואתה מנהל דף פייסבוק עשיר ומעניין ואפילו לא מתעלם מהפן הזה בניהול רשת חברתית  , כל הפעולות הללו מייצרות לך טראפיק אל האתר, אך התוצאה הסופית לא מגיעה, האתר שלך לא מייצר המרות! הרי כל הפעילות הוקמה לטובת מטרה עסקית סופית: טלפונים, לידים, מכירות מקוונות אך משהו לא "דופק" כמו שאתה רוצה. 

אנו ממליצים לך לבחון את הנקודות המרכזיות הבאות, הנ"ל יסייעו לך רבות ביעד הסופי שהינו המרות וכדי להבהיר את הנקודה, בואו נדמיין שהאתר שלך הוא מסעדה פיזית ויש אלפי אנשים שנכנסים מדי יום אך לא מזמינים דבר:

1) יכול להיות שהשיווק שלך איננו נכון – אתה לא מביא את האנשים הנכונים, אתה מייצר תנועה אך על בסיס הבטחות שווא או אי בהירות. זאת אומרת אתה מחלק ברחוב פלאיירים ואומר לעוברים ושבים "הגיעו היום לרחוב רוטשילד 84 יש שם משהו מדהים!" או "הגיעו לרחוב למסעדה ברחוב רוטשילד 84 ותקבלו משהו בחינם". זאת אומרת אתה תייצר תנועה למסעדה אך היא תהיה ריקה מתוכן שכן האנשים הגיעו בשל הבטחה לא ממוקדת או הבטחה לקבלת דבר מה בחינם. זירת הדיגיטל כיום מאפשרת פילוח ומיקוד רבים ותוכלו לעשות טרגוט מדוקדק ולהגיע לקהל מטרה נכון יותר עבורכם. פעילות במנוע הממומן של פייסבוק לדוגמה  יכולה לענות על הצורך.

2) במסעדה אין הכוונה – אין מישהו שמקבל את הנכנסים, מוביל אותם לשולחן, מחלק להם תפריטים ולוקח הזמנות. זאת אומרת האתר שלכם לא בנוי כהלכה ולא מוביל את הגולשים לאן שאתם רוצים שהם יגיעו בסוף התהליך. יש צורך לשפר את ה UI/ UX של האתר בכדי להפוך אותו לפשוט יותר, ידידותי יותר נוח יותר. כל זאת יתורגם בצורה ישירה להמרה.

3) האוכל שלכם פשוט לא טעים – זאת אומרת כבר הבאתם סועדים אך הם לא מתגרים מהאוכל, טועמים מעט ויוצאים די במהרה, בהתייחסות לאתר שלכם זה אומר, התוכן לא מספיק מעניין או מגרה להמשך גלישה, השירות או המוצר שלכם לא באמת אטרקטיביים ואתם לא מבודלים מספיק לעומת שאר המתחרים שיש בשוק ולכל אבל לכל מוצר או שירות כיום בעולם של אינטרנט יש תחרות. מצאו דרך לבדל את העסק שלכם.

רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.

צרו קשר או התקשרו  1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן 

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world