משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים

5 הטעויות הנפוצות בפרסום בפייסבוק ואיך להימנע מהן

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**

יש לכם עסק ואתם כבר לא יכולים לחכות לפתוח עמוד פייסבוק? ובכן העצה שלנו היא לא לפתוח עמוד פייסבוק כי כך עושים כולם, אלא להשקיע מחשבה רבה בעת פתיחת עמוד. פרסום בפייסבוק צריך להיעשות על ידי מקצוענים בתחום, זהו אינו משחק ילדים אלא עבודה רצינית שיש להשקיע בה לא מעט מחשבה וזמן על מנת לייצר פעילות אפקטיבית לקהל הלקוחות.

בכתבה הבאה נביא בפניכם 5 טעויות נפוצות שבעלי עסקים מבצעים בעת פתיחת עמוד בפייסבוק.

פתיחת עמוד פייסבוק מהפרופיל האישי

נתחיל מהטעות המרכזית של רבים מבעלי העסקים בעת פרסום בפייסבוק – פרסום מהפרופיל האישי. כולנו מכירים את החבר הזה שדואג לשלב את שם העסק שלו בכל פוסט. אין ספק כי מדובר בטעות קשה במיוחד – אותו חבר והחברים שלו אינם קהל היעד שלכם. אולי תזכו לקבל לקוח לעיתים רחוקות אבל התוצאות יהיו פגיעה בפרסום והפסד לקוחות. כיצד תמנעו מהטעות? אל תפרסמו בפרופיל האישי אלא רק בפרופיל העסקי.

גיוון ,גיוון ,גיוון

בעת פרסום בפייסבוק הקפידו להשקיע בכתיבת תוכן בעל ערך מוסף לקהל הלקוחות שלכם ולא להפוך את הקיר לקיר מלא פרסומות, מה שרק ירחיק את הקהל שלכם. לא מעט מעמודי הפייסבוק מפרסמים פרסומות. השקיעו ביצירת תוכן מעניין עבור קהל הלקוחות שלכם.

עשו שימוש בפרסום ממומן

אחת הטעויות של בעלי עסקים היא הסתמכות על מסע הפרסום של פייסבוק. הבעיה המרכזית בפרסום באמצעות פייסבוק היא חשיפה נמוכה. גם אם הגעתם לאלפי לייקים בעמוד העסקי, אין זה אומר שהפוסטים שלכם ייחשפו בפני חברים. הקפידו להסתכל בתחתית של כל פוסט על מנת לראות כמה גולשים נחשפים לפוסט. איך אפשר להימנע מהטעות? הקפידו לעשות שימוש בפרסום ממומן כך תגיעו לקהל לקוחות רב.

אל תתייגו את כל החברים שלכם

רבים יסכימו כי אחת התופעות המעצבנות ביותר בקרב מנהלי עמוד עסקי בפייסבוק היא תיוג אנשים ללא רשותם. תיוג אנשים ללא רשותם זה מעשה שעשוי להרגיז לא מעט אנשים וכך תקבלו את האפקט ההפוך. כיצד תמנעו מהטעות? היתרון המרכזי של פייסבוק טמון באפשרות לבצע פילוח של קהל יעד. בצעו פילוח של קהל יעד וכך תדעו בדיוק את מי לתייג.

מפרסמים בפייסבוק? השקיעו זמן באסטרטגיית תוכן

בטרם הקמת עמוד עסקי עצרו רגע לחשוב מה אתם מעוניינים להשיג מה חשוב לכם. אם למשל יש לכם עסק של מאפרת כלות מבת ים, הרי קהל היעד שלכם הוא נשים לפני החתונה וקרובי המשפחה שלהם. יש להניח כי טווח הגילאים בין 25-36. אל תתחילו לפרסם בטרם תבנו אסטרטגיה מתאימה.

על מנת להימנע מטעויות מביכות, כדאי להשקיע בבניית אסטרטגיית תוכן. לצורך כך שכרו את שירותיהם של חברה מקצועית בתחום אשר תבנה עבורכם אסטרטגיה בהתאם לקהל היעד שלכם. סיוע של חברת פרסום מקצועית יאפשר לכם לקבל מיקוד וכך לדעת להגיע לתוצאות טובות.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן