משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
כמה פוסטים להעלות לדף הפייסבוק?

כמה פוסטים להעלות לדף הפייסבוק?

הפלטפורמה החברתית דורשת מאיתנו עבודה סיזיפית, לחלוטין מדובר ב"ריצת מרתון" ולא ב"ספרינט".
עלינו לעבוד קשה, לנסות ולשנות, להתאים ולבדוק כדי לייצר מנוע תוכן מעניין, מניע לפעולה ובסופו של דבר גם רווחי ומניב.
עולם התוכן הינו הבסיס, אבל כמה מומלץ?
חברת ShortStack ערכה סקר על פני 6 שבועות ובו ניסתה מינוני תוכן שונים, אלו התוצאות:

Week 1: May 19-May 26 – posted once a day

Week 2: May 26-June 2 – posted nothing on Facebook

Week 3: June 2-9 – posted once to twice a day

Week 4: June 9-16 – posted once to twice a day

Week 5: June 16 – July 23 – posted 3-5 times a day

Week 6: June 23-June 30 – posted 3-5 times a day

 

reach_frequency1

talkingaboutpage1

http://www.sociallystacked.com/2014/03/our-business-quit-facebook-for-a-week-what-happened-will-shock-you/#sthash.OmiTxuYQ.5yldW90H.dpbs

כך שבבחינה ראשונית אנו רואים שככל שתדירות הפוסטים עלתה, עלה גם מימד הויראליות והחשיפה.
בשבוע בו בוצעה הפסקה גורפת בהעלאת הפוסטים בעמוד, חלה ירידה במדדים.

לסיכום:

בסופו של דבר, כמו כל תהליך עסקי, חשובה ההתאמה האישית לקהל המטרה, ישנם קהלים אשר "חיים" דיגיטל ולכן ניתן יותר לדוור להם לעומת קהלים אשר מבחינתם עומס המידע יצטייר כהצקה מיותרת וחוסר נעימות. ניואנסים אלו כמובן תלויי בדיקה לאורך תקופה, ניסוי וטעייה והיכרות עם קהל המטרה.

המלצתנו שכמות הפוסטים לא תרד מ 4 בשבוע ועד כמות מקסימלית שהיא 17 בשבוע (נתונים אלו נכונים לזמן כתיבתם ויכולים להשתנות).
וכמובן לא "להוריד את הרגל מהגז", להמשיך לכתוב ולייצר תוכן איכותי.

 

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן