משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
איך אני קשור למודעה הזו בפייסבוק?

איך אני קשור למודעה הזו בפייסבוק?

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים. 

הפרסום הממומן בפייסבוק מזמן הפכה להיות הזרוע השלטת ונותנת את הטון. הזרוע האורגנית עדיין רלוונטית והכרחית לניהול נכון אך מקבלת יותר ויותר את התפקיד המשני. אפשרויות הפילוח במערכת הממומנת הינן אדירות ורק הולכות ומשתפרות, אך עדיין אנו מוצאים את עצמנו גולשים בפייסבוק ופתאום נתקלים במודעה ממומנת שגורמת לנו לשאול: איך זה קשור אליי? מה בפייסבוק גרם לכך שאחשף אליה?

אז עכשיו יש פתרון לנושא ואפילו האפשרות שלכם לשלוט  (סוג של), במה שיוצג עבורכם.
גוגל חשבו על כך קודם עם הגדרות המודעות שלהם  אך פייסבוק מדביקה פערים בקצב מסחרר ומאפשרת גם ליהנות מיכולת שליטה זהה בלינק הבא 
facebook ad preferences

ומילה למפרסמים/בעלי עסקים! עשו זאת נכון, פלחו כראוי את קהל המטרה, התעדכנו בשינויים התכופים במערכת והיו רלוונטיים כמה שניתן בשביל שתוכלו להישאר בהעדפות הגולשים. בהצלחה 🙂

רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.

צרו קשר או התקשרו  1599-501015

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן 

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

רוצים לקבל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וכל מה שעסק קטן זקוק לו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו והמיילים שלכם יהיו עשירים ומועילים יותר

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן