משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing פינטרסט (Pinterest) מה, למה והאם זה טוב?

פינטרסט (Pinterest) מה, למה והאם זה טוב?

במידה ואתם טירונים בעולם הרשתות החברתיות כדאי שתציצו בכתבה הבאה, זו תעשה לכם ביאור על המהפכה הדיגיטלית שהרשתות החברתיות הביאו לחיינו.

במידה ואתם כבר חיים ונושמים אינטרנט ורשתות חברתיות אז כדאי שתכירו עוד רשתות חברתיות חוץ מפייסבוק, כבודה כמובן במקומה מונח ובניהול נכון היא יכולה לתרום לכם לא מעט במיתוג, שירות לקוחות ולהוביל גם למכירה ולגדילה ברווחיות.

בצורה אידיאלית כבעלי עסקים או מנהלי שיווק, תרצו להגדיל נוכחות בנכסים דיגיטליים שונים, כדוגמת גוגל+  , יוטיוב, אינסטגרם, אתר אינטרנט , פינטרסט ועוד..כך אתם פוגשים את קהל המטרה שלכם היכן שהוא נמצא, מבלה ונוכח.
עם זאת אין שום משמעות רק לפתוח פרופיל ברשת חברתית ולא לנהלה בצורה נכונה, כל רשת חברתית זקוקה להפקת תכנים מצידכם, יצירת שיחה עם גולשים נוספים, עריכת דיונים בקבוצות עניין רלוונטיות ואסטרטגיית עבודה ברורה אשר תטיב עם המותג/שירות/מוצר שלכם. 

כל רשת חברתית מנסה ל"טפל" ולהציג נישה אחרת בה היא מתמחית וכיום גם כל רשת חברתית מושכת אליה קהל מטרה עם איפיון שונה, אתם כבעלי עסקים/משווקים צריכים להכיר את קהל המטרה שלכם ולהתאים תמהיל שיווקי דיגיטלי שיתאים אליו.
ה"עוגנים" הדיגיטליים בהם מירב הפעילות הינם אתר אינטרנט ודף פייסבוק אך תיעזרו גם בפלטפורמות משלימות נוספות, למשל: יש לכם קהל מגדרי נשי רחב? תיצרו נוכחות מקצועית בפינטרסט!

מהי פינטרסט?
פינטרסט זו רשת חברתית מבוססת תמונה אשר מאפשרת לגולשים לעשות PIN ובעצם "לנעוץ" תכנים דיגיטליים בלוחות שעם ווירטואלים. אתם כגולשים ברשת החברתית הזו, מקימים לוחות אשר עוסקים ומציגים תחומי עניין שונים, וכל תוכן מעניין שאתם יצרתם או שנתקלתם בו באינטרנט, תוכלו ל"לנעוץ" ולסווג ללוח ספציפי שלכם.

34

מה הייחודיות של פינטרסט?
להבדיל מפייסבוק אשר מציגה תמהיל רחב של משתמשים מגילאים, מגדר ותחומי עניין שונים, רשת זו מאוד מדויקת באיפיון שלה. נכון לנתונים האחרונים הרשת מציגה את פרופיל המשתמש הנ"ל:
80% מכלל המשתמשים הן משתמשות, רוב מאסיבי לגולשות ומשתמשות.
משתמשת ממוצעת מעלה תוכן כל יומיים בממוצע.
הקטגוריות השולטות ברשת חברתית זו: אוכל/יצירה ואופנה/ עיצוב הבית.
שעות החשיפה הגבוהות בפלטפורמה זו הינן בין 21:00 לחצות.

איך פינטרסט יכולה לתרום לי?
עיקר כוחה של פינטרסט מתגלה כמנוע לטראפיק אורגני איכותי, כל פיסת תוכן שאתם "נועצים" ניתן לקבוע מה ה Source שלה, מקורו, ובכך לייצר פיסת תוכן אשר בהקלקה עליה מובילה לאתר שלכם לדוגמה, או לדף הפייסבוק שלכם. אתם נהנים מתנועה אורגנית ממוקדת ואיכותית במקביל לחשיפה שאתם מקבלים מהיותכם ברשת החברתית הזו.

אפשרויות ששוה להכיר
אתר "מאושר" Verified – ברגע שתטמיעו קוד בצורה חד פעמית באתר שלכם ותבצעו תהליך אישרור, תוכלו ליהנות מאנליטיקס שוטפים בנוגע לפעילות שלכם בפינטרסט, לדעת כמה הקלקות היו על התכנים שהעליתם, כמה מהם הובילו לאתר שלכם ועוד..

העלאת לוחות שיתופיים – אתם יכולים לייצר לוחות המיועדים לקבוצת אנשים סגורה ואפילו להקים לוח סודי.

העלאת לוחות הכוללים מיקום – אתם יכולים ליהנות מחשיפה מבוססת מיקום. תוכלו להוסיף שכבת מידע נוספת על הלוחות שלכם ובכך לאפשר לגולשים חדשים להכירכם במידה והם קרובים אליכם ו/או לעסק שלכם גיאוגרפית. (זיהוי הקרבה נעשה על ידי הסמארטפון של הגולש).

889

הטמיעו באתר כפתור "נעיצה" – אפשרו לגולשים שלכם באתר שיתוף מהיר לרשתות חברתיות שונות וביניהן כמובן פינטרסט. במידה ויבצעו PIN ישירות מהאתר שלכם, מקור התמונה יהיה לינק לאתר שלכם והקלקה על התמונה שאותו גולש "נעץ" תוביל בחזרה לאתר שלכם.

67

לסיכומו של דבר, פינטרסט זו רשת חברתית נעימה, קלה ויכולה להיות מאוד אפקטיבית במידה ואתם יודעים להתנהל בה ובונים אסטרטגיה שיווקית נכונה אשר מכוונת ומותאמת.

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world