משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing שאלות פייסבוק שבוודאי שאלתם

שאלות פייסבוק שבוודאי שאלתם

הערה: הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.

מי שעוקב אחרי הפוסטים שלנו, יודע שאנחנו נכונים לעבוד, להתאמץ ולחקור עבורכם בכדי שתקבלו ידע מקצועי דיגיטלי "אכיל" ונוח לעיכול.
עדכנו אתכם על פינטרסט ועל גוגל+ על איך כותבים את הפוסט המושלם או כללי יסוד בעיצוב גרפי דיגיטלי, על פרסום ממומן ועל פרטיות בפייסבוק ועוד..
הפעם אנחנו ריכזנו עבורכם שאלות שכיחות (עבור העוסקים בפייסבוק ככלי עסקי) ותשובות עבורן כולל הפנייה ישירה ל HELP CENTER של פייסבוק.

מה ההבדל בין הסרת אוהד או חסימה מהדף שלי? 

דף הפייסבוק להבדיל מיישויות נוספות בפייסבוק הניתנות לשינוי הגדרות פרטיות הינו בהגדרה מרחב ציבורי ולכן כל תגובה של גולש הינה גם כזו, לעיתים יכול לקרות מצב שגולש/ת לא מרוצים מהשירות/מוצר שלכם ומביעים זאת על גבי קיר דף הפייסבוק של העסק שלכם. 

קודם כל, זה בסדר! כפי שאתם רוצים לשדר מסרים עליכם להבין שגם אתם מקבלים מסרים, זו הדואליות בפלטפורמה הזו. יותר ויותר גולשים רואים בפייסבוק קודם כל ככלי מספר 1 לשירות לקוחות, מגע ישיר עם החברה/מותג. ניהול משברי רשת זה נושא בפני עצמו אך ככלל יסוד עליכם לזכור לא לפחד מתגובות גם אם הן שליליות, להגיב גם לטוב ובמיוחד גם לרע בצורה אדיבה ומקצועית, גולשים/לקוחות פוטנציאליים אשר עוקבים אחר העמוד רואים זאת וזה משפיע על החלטות קנייה עתידיות שלהם.

אך במקרים קיצוניים בו יש "טרול" רשת רציני, אשר למרות התגובות האדיבות שלכם חוזר מציק ואף מכפיש תמיד תוכלו להסיר אותו מרשימת העוקבים של הדף ואז הוא יפסיק לקבל עידכונים מהדף או אפילו לחסום אותו ואז אותו גולש נשאר עוקב אך לא יכול לפרסם על גבי קיר הדף או להגיב לפוסטים. לפרטים נוספים בלינק המצורף:

https://www.facebook.com/help/250902441670435

איך חוסמים גולש מהדף שלי? 
להלן ההסבר הטכני לביצוע החסימה למי שאינו יודע. לפרטים נוספים בלינק המצורף:

https://www.facebook.com/help/185897171460026

האם אני יכול לשים כמה מנהלים לעמוד?
אתם יכולים להכניס כמה מנהלים שיעזרו בניהול השוטף של העמוד שלכם, שימו לב! יש לכם אפשרות לקבוע הרשאות ניהול שונות בהתאם לצורך של אותו מנהל. הרי לא תרצו לתת הרשאת מנהל בדרגת ADMIN למישהו שאתם לא בדיוק סומכים עליו כי תמיד קיימת האופציה שהוא יסלק אתכם מהדף. לפרטים נוספים בלינק המצורף:

https://www.facebook.com/help/289207354498410

אך אני מזמין חברים לעשות לייק לעמוד?

כולנו רוצים לגדול בכמות העוקבים האיכותיים לדף שלנו ואם אפשר שלא נשלם על כך כסף, אז יש את האופציה לשלוח הזמנות לדף הפייסבוק אשר יגיעו לחברים בפרופיל האישי שלי. פעולה זו רלוונטית במיוחד לדפים בתחילת יומם אשר מחפשים "להניע את הגלגלים" ולהגדיל את מספר העוקבים וכתוצאה מכך ליהנות מפונקציות חדשות אשר נפתחות בפניהם בדף, אתם תגלו שפעולה זו תניע אתכם עד גבול מסוים ומוגבל מאוד שלאחריו תהיו חייבים גם לצרף לפעילות רכישת מדיה מפייסבוק. אנו ממליצים תמיד גם בפעולה זו, להשתמש בחוכמה ולא לבצע הזמנות קולקטיביות אלא באמת לאותם חברים/אנשי קשר שבאמת רלוונטיים לקהל המטרה שלכם ויתעניינו בתוכן העמוד.
תוכלו לבצע הזמנות ישירות דרך הפייסבוק או אפילו לייבא אנשים קשר מתיבות המייל שלכם ולשלוח הזמנה ישירות למייל. 
לפרטים נוספים בלינק המצורף:

https://www.facebook.com/help/174333482624856?sr=6&query=invite%20&sid=0HxDXEF3vRHqBuOld

איך אני מזמין אנשי קשר דרך המייל לעשות לייק לעמוד?
להלן הקישור הישיר לביצוע הפעולה הטכנית של שליחת הזמנות לאנשי קשר דרך תיבת המייל. לפרטים נוספים בלינק המצורף:

https://www.facebook.com/help/212291088790957

איך אני עוזב קבוצה?
אחת הפונקציות בקבוצות הינה היכולות להכניס חברים בצורה אקטיבית אליה, רוב הפעמים עושים בפעולה זו שימוש לרעה וזה די מציק, לא מעט גולשים שואלים אותנו היכן הכפתור לעזיבת הקבוצה שאליה הוכנסתי. לפרטים נוספים בלינק המצורף:

https://www.facebook.com/help/www/172944012764072

איך אני ממנן את הנוטיפקציות מקבוצות?
אתם רוצים לקחת חלק בקבוצת פייסבוק אך לשלוט בכמות הנוטיפקציות (התראות) שמקבלים ממנה? לפרטים נוספים בלינק המצורף:

https://www.facebook.com/help/www/187225274663021

איך אני חוסם הזמנות לאירועים/אפליקציות מחברים?

לכולנו יש את אותו חבר/ה אשר שולחים לנו הזמנות בלתי פוסקות לאירועים או הזמנות לאפליקציות (לאחרונה זה בקשות לחיים דרך CandyCrush) , איך אפשר להפסיק זאת? האופציה הקיצונית זה לאנפרד (להפסיק להיות חבר של אותו גולש), האופציה הפחות קיצונית הינה לגשת להגדרות הללו. לפרטים נוספים בלינק המצורף:

https://www.facebook.com/help/www/211763458854062

איך אני משנה את סיסמת הכניסה לפייסבוק?
אחד מכללי היסוד שיגיד לכם כל מומחה אבטחת רשת הינו רענון והחלפת הסיסמה כל תקופה, ההמלצה כל 3 חודשים, כדי למזער סיכויי חדירה. איפה אני מבצע פעולה זו בפייסבוק? לפרטים נוספים בלינק המצורף:
https://www.facebook.com/help/www/748385731848104

כאשר אני מפרסם פוסט בפרופיל האישי, איך אני יודע מי רואה/חשוף למידע זה?
בפרופילים האישיים יש לכם אפשרות לקבוע הגדרות פרטיות פרטניות כמעט לכל שורת מידע שאתם מעלים ברשת החברתית. לגבי כתיבת פוסט חדש תוכלו לבצע התאמה וקביעת תפוצה בכל שלב. לפרטים נוספים בלינק המצורף:
https://www.facebook.com/help/www/120939471321735

 

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)

 

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world